
Mini bike van *Lg* *16 mei* Up. pagina 1 bovenaan*
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
-
- forum gebruiker
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:36
- Locatie: 't Harde / zwolle
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Ney alles word binnenkort nog onder handen genomen maar eerst maaken ik al het mototische werk af ..heej
ga je het frame nog een kleurtje geven of laat je dat zo?
De kleuren die het gaan worden is nog niet bekend ...
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Dat is wel stevig ..... je moet kijken waar de grote krachten op komen te staan en dat is niet op het zitvlak ..Bury schreef:hey,
is je frame wel stevig want onder de tankkap ziet het er niet stevig uit
als je kijkt naar chineese frames zoals op jouw foto dan is de stevigheid veel minder dan deze .
Het zijn 4 masieve staven met daarop een zitvlak en die combinatie houd de krachten makkelijk ..
De masieve buizen zijn eigenlijk wel iets zwaarder maar misschien als het volgende regelement voor de mini bike {ZB} komt dat ik alles ga veranderen als mijn mini te zwaar of te licht is

-------------------------------------------------------------------------------------
Verder zit er nu onder mijn mini bike een Loevince Zx uitlaat en vertelbare stepjes heb ik er nu opgemaakt , een HPI ontsteking en ik ben bezig met een membraam carterblok ... Foto's e.d. komen snel ..
*Lg*
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Oeps.... niet ingelogd ...Anonymous schreef:Dat is wel stevig ..... je moet kijken waar de grote krachten op komen te staan en dat is niet op het zitvlak ..Bury schreef:hey,
is je frame wel stevig want onder de tankkap ziet het er niet stevig uit
als je kijkt naar chineese frames zoals op jouw foto dan is de stevigheid veel minder dan deze .
Het zijn 4 masieve staven met daarop een zitvlak en die combinatie houd de krachten makkelijk ..
De masieve buizen zijn eigenlijk wel iets zwaarder maar misschien als het volgende regelement voor de mini bike {ZB} komt dat ik alles ga veranderen als mijn mini te zwaar of te licht is![]()
-------------------------------------------------------------------------------------
Verder zit er nu onder mijn mini bike een Loevince Zx uitlaat en vertelbare stepjes heb ik er nu opgemaakt , een HPI ontsteking en ik ben bezig met een membraam carterblok ... Foto's e.d. komen snel ..
*Lg*

'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Wim
- forum gebruiker
- Berichten: 1043
- Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
- Locatie: Hengelo ov
- Contacteer:
yo
je uitlaat komt aan de grond??
kijk 's maar de hoogte van je balhoofd...
je zit waarschijnlijk nog niet aan de maximale maat.....
ik heb voor zo'n vork een paar verlengers gedraaid....
eigenlijk heel simpel, een bus van 150mm, deze steekt 100mm in
je voorvorkbuis, en 50mm steekt er bovenuit, paar popnagels
erin om ze vast te zetten....
je hebt alleen maar een paar pennen nodig met de diameter van je
voorvorkbuis, en draai je voor 100 mm af op de maat van de
binnenkant van de buis!
'k denk dat RONNIE ze zo voor je kan draaien......
hoef je niet weer je uitlaat te verlassen e.d.
succes
Wim
je uitlaat komt aan de grond??
kijk 's maar de hoogte van je balhoofd...
je zit waarschijnlijk nog niet aan de maximale maat.....
ik heb voor zo'n vork een paar verlengers gedraaid....
eigenlijk heel simpel, een bus van 150mm, deze steekt 100mm in
je voorvorkbuis, en 50mm steekt er bovenuit, paar popnagels
erin om ze vast te zetten....
je hebt alleen maar een paar pennen nodig met de diameter van je
voorvorkbuis, en draai je voor 100 mm af op de maat van de
binnenkant van de buis!
'k denk dat RONNIE ze zo voor je kan draaien......
hoef je niet weer je uitlaat te verlassen e.d.
succes
Wim
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Ik heb nu een leovince ZR scooter uitlaat eronder gezet , dus de proma heb ik geloost en hij komt ook niet meer tegen de grondWim schreef:yo
je uitlaat komt aan de grond??
kijk 's maar de hoogte van je balhoofd...
je zit waarschijnlijk nog niet aan de maximale maat.....
ik heb voor zo'n vork een paar verlengers gedraaid....
eigenlijk heel simpel, een bus van 150mm, deze steekt 100mm in
je voorvorkbuis, en 50mm steekt er bovenuit, paar popnagels
erin om ze vast te zetten....
je hebt alleen maar een paar pennen nodig met de diameter van je
voorvorkbuis, en draai je voor 100 mm af op de maat van de
binnenkant van de buis!
'k denk dat RONNIE ze zo voor je kan draaien......
hoef je niet weer je uitlaat te verlassen e.d.
succes
Wim

weet iemand hiet andwoord op ;
Welke balhoofdshoek is het lekkerste om mee te rijden ( ik dacht 19 graden )

En waar zitten de stepjes ideaal voor iemand van +- 1.70

Als je de stepjes veranderd dan kan de wegligging van de bike ook veranderen heb ik gemerkt .. dus misschien is het beter om dat eerst te veranderen want het balhoofd is moeilijker verstellen dan de stepjes .
of zie ik dat fout ..
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]