Sendai tai chi?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Sendai tai chi?
Hallo,
ik wil graag gaan sparen voor een tai chi om nmc mee te gaan rijden dat volgen mijn mag met deze bike (na aanpasingen)
dus was me vraag wat je alemaal moet aanpassen om nmc te kunnen
rijden.
en iets meer info er van te kunnen krijgen van deze bike?
mvg wesley
(zoek funtie al gebruit niet er uitgekome )
oja kep ook nog gezocht op rap enzz ook niks gevonde
ik wil graag gaan sparen voor een tai chi om nmc mee te gaan rijden dat volgen mijn mag met deze bike (na aanpasingen)
dus was me vraag wat je alemaal moet aanpassen om nmc te kunnen
rijden.
en iets meer info er van te kunnen krijgen van deze bike?
mvg wesley
(zoek funtie al gebruit niet er uitgekome )
oja kep ook nog gezocht op rap enzz ook niks gevonde
ik wil niet onbeleeft zijn aleen vraag ik me af waar ik dit geplaats had
weet et nie meet volgens mij bij van alles en nog wat
ik dacht daar kan het wel omdat ik iets vraagt of je met deze nmc mag rijden
mvg wesley.
maar ja bedankt voor het verplaatsen en wou ik graag van mensen weten wat je voor aanpassing moet doen en om met deze bike nmc te mogen rijden
mvg wesley.
maar ja bedankt voor het verplaatsen en wou ik graag van mensen weten wat je voor aanpassing moet doen en om met deze bike nmc te mogen rijden
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
De wijzigingen aan deze motor zijn voor niemand hier duidelijk..je zult dus geen fatsoenlijk antwoord vinden hier..iedereen zegt wat andersblizz schreef:ik wil niet onbeleeft zijn aleen vraag ik me af waar ik dit geplaats had
mvg wesley.
Het beste is, om te bellen met iemand van de RAP of Slick96, en gewoon je vraag te stellen....
Alleen dan zul je duidelijkheid vinden..
www.pocketbikes.nl en dan zoeken naar eventuele contacten.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Blizz,
Je kan idd het beste even contact opnemen met de Rap holland die kunnen je daar toch het beste voor informeren.Wel leuk om met een tai chi wedstrijden te gaan rijden dat is mooi dat die steeds meer gaan mee rijden in het nk.Een vriend van me loopt ook met het idee rond om tai chi te gaan rijden,persoonlijk vindt ik het een heel ding om mee te gaan rijden maar wel leuk om hem beetje bij beetje beter en sneller te maken.
Dus ik zou zeggen bel even de rap..
Succes ermee houdt ons op de hoogte
Je kan idd het beste even contact opnemen met de Rap holland die kunnen je daar toch het beste voor informeren.Wel leuk om met een tai chi wedstrijden te gaan rijden dat is mooi dat die steeds meer gaan mee rijden in het nk.Een vriend van me loopt ook met het idee rond om tai chi te gaan rijden,persoonlijk vindt ik het een heel ding om mee te gaan rijden maar wel leuk om hem beetje bij beetje beter en sneller te maken.
Dus ik zou zeggen bel even de rap..
Succes ermee houdt ons op de hoogte
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- mini-biker15
- forum gebruiker