Grc Gp!! [Update Donderdag 9 Maart]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Nicolaas-racing schreef:Cilinder is binnen!.Verassend snel!
Ik monteer hem nog niet.Ik rij nog een paar weekjes met me huidige cilinder,Daarna tune ik me cilinder helemaal top.
Cilinder was binnen 2 dagen thuis!
nu de andere nog

[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
hmm
ik lees dit nu voor het eerst maargoed.
aangezien ik de bike wou kopen leek me wel ff verstandig na te checken waar die vandaan kwam
Maargoed...ehh ik vind het eerlijk gezegd niet leuk dat dat ding dus al 4/5 jaar oud is
ik heb nu eenmaal niet zoveel geld en 750 is echt veel daarom zit ik nu te twijfelen nicolaas...
ik weetniet ofhet een goede keus is aangezien die oud is en (versleten) off dat zo'n ding gewoon na 4 jaar...ik bedoel dat kan toch niet
nou al ga ik ermee rijden gaan er allerlei dinge ineens kapot ofz\o
nogmaals ik vind de bike echt gaaf enzo maar ik heb nu pas gelezen wat er met de bike was...4 jaar oud,., was watergekoeld, dingen getuned en alles ik ben gewoon bang dat het niet lang meer meezal gaan en kheb echt niet nog wat hondertjes extra voor het geval dat...
Maargoed overtuig me a.s. Zaterdag Nicolaas!
ik wil gewoon een goede minibike voor op kartbanen
is btw niet beledigend bedoelt...wil gewoon zekerheid 
ik lees dit nu voor het eerst maargoed.
aangezien ik de bike wou kopen leek me wel ff verstandig na te checken waar die vandaan kwam

Maargoed...ehh ik vind het eerlijk gezegd niet leuk dat dat ding dus al 4/5 jaar oud is

ik weetniet ofhet een goede keus is aangezien die oud is en (versleten) off dat zo'n ding gewoon na 4 jaar...ik bedoel dat kan toch niet

nogmaals ik vind de bike echt gaaf enzo maar ik heb nu pas gelezen wat er met de bike was...4 jaar oud,., was watergekoeld, dingen getuned en alles ik ben gewoon bang dat het niet lang meer meezal gaan en kheb echt niet nog wat hondertjes extra voor het geval dat...
Maargoed overtuig me a.s. Zaterdag Nicolaas!
ik wil gewoon een goede minibike voor op kartbanen

is overgegaan op de scooterwereld...