Help

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Panic Machine

Help

Bericht door Panic Machine »

Mensen ik kon het niet vinden bij de zoek functie dus bij deze.

Ik heb een chinese minibike en heb een probleem.

Als de minibike koud is en ik trek hem aan dan loopt hij even stationair en dan kan ik een heel klein stukje rijden en dan valt hij uit.
Daarna trek ik hem weer aan en dan loopt hij misschien 5 a 10 sec en dan valt hij weer uit.
Wat kan er aan de hand zijn???????

Ik heb de cabarateur al schoongemaakt, Al een nieuwe boegie, Luchtfilter er al achterweg gehad. Ik weet gewoon nix meer. Weten jullie misschien de oplossing???????

Groeten Erik
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Miss je stationairschrief indraaien zodattie hoger loopt. Choke iets dicht na ff gereden te hebben. Zuigt je zuiger wel goed? Krijgt je motor niet te veel benine waardoor hij steeds afslaat. Oh ja en verstel je gasnaald, de standen moet je gewoon proberen tot je bent bij de stand waarbij hij het best loopt. Tja en verder... Probeer eerst dit even

succes

AE
Panic Machine

heb al aan de stationair schroef en alles gedraaid maar dat is het nie het licht niet aan de afstelling.

Ik heb nog niet gekeken bij de zuiger (en zuigerveer) maar kan het daar aan liggen dan want hij loopt een poosje en dan stopt hij.
Panic Machine

mensen heeft er iemand nog een idee??????
Gast

Bericht door Gast »

Een keertje echt alles helemaal schoonmaken?? De standaard afstelling van een standaard carb is dacht ik: helemaal naar binnendraaien en dan 2.5 slag naar buiten draaien.... 2 1/2 dus;)
Baan

Bericht door Baan »

Toch eens met de afstelling van je gasnaald spelen.
Gesloten