Het grote "kleine" vragen topic!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ja ja ja ja ja je hebt gelijkNiek schreef:Kijk eens goed op v-racer : !! NIEUW !! NIEUW!!Psyco B. schreef:What the !CENSUUR! ik heb een Dellortho 14mm gekocht bij v-racer en der staat niks op.Neluhz schreef:die hoort er idd op te staan, als dat niet zo is heb je een imi dell orto, en dan ben je dus genaaid
![]()
Je gaat me tog niet vertellen dat ik genaaid ben!!!
Ik neem aan dat de mensen bij v-racer niet zo dom zijn...![]()
Of ben ik dan de domme![]()
Volledige imitatie DellOrto 14mm carburateur voor 47cc en 49cc minibikes, met spruitstuk, powerfilter, pakking en gaskabel. Eindelijk de echte!!
Loopt beter, harder gewoon een veel betere carbu dan standaard...

En das de vetste minibike die ik ooit heb gezien. OEoeo neon

heey
ik heb net me nieuwe gas kabel er in gezet.. maar er zit nog een beetje speling in.. 1 probleem kijk ik zo nog wel even naar..
maaaaar.. dat zwarte busje in je carb. waar de gasbabel in zit, hoort die helemaal onder in de carb. te liggen als je gas los laat??
ik keer er in via de luchtvilter opening en zag dat ie er gewoon in ''hing'' in plaats van op de bodem...
ik vroeg me af of dat zo hoort ??
zo nee.. hoe verander ik dat??
groeten
ik heb net me nieuwe gas kabel er in gezet.. maar er zit nog een beetje speling in.. 1 probleem kijk ik zo nog wel even naar..
maaaaar.. dat zwarte busje in je carb. waar de gasbabel in zit, hoort die helemaal onder in de carb. te liggen als je gas los laat??
ik keer er in via de luchtvilter opening en zag dat ie er gewoon in ''hing'' in plaats van op de bodem...
ik vroeg me af of dat zo hoort ??
zo nee.. hoe verander ik dat??
groeten
ff klein vraagje.. ja alweer 
ik ben net weer bezig met me bikeje..
nog steeds met me gas kabel want ik krijg het niet voor elkaar..
hij zit er wel goed in enzo maar er blijft speling in zitten.. weet iemand waardoor dit komt?? ik kan de gashendel een beetje draaien zonder dat ie terug trekt..
Niek zij al dat ik dat zwarte busje de hoogte kan veranderen met stationair schroefje.. maar moet dat busje wel helmaal onder in ge carb ''liggen'' ??
ik hoop dat iemand een duidelijk antwoord kan geven.. want ik wil vanaaf nog rijden

ik ben net weer bezig met me bikeje..
nog steeds met me gas kabel want ik krijg het niet voor elkaar..
hij zit er wel goed in enzo maar er blijft speling in zitten.. weet iemand waardoor dit komt?? ik kan de gashendel een beetje draaien zonder dat ie terug trekt..
Niek zij al dat ik dat zwarte busje de hoogte kan veranderen met stationair schroefje.. maar moet dat busje wel helmaal onder in ge carb ''liggen'' ??
ik hoop dat iemand een duidelijk antwoord kan geven.. want ik wil vanaaf nog rijden

owjha op die manierNiek schreef:Kijk als je je schroefje helemaal omhoog draait en je rijd, laat gas los blijft hij rijden omdat de naald zo hoog staat, Als je de stationeer schroef helemaal uit draait (naar links) zal je zien dat hij omlaag gaat...

weet iemand ook nog hoe ik die speling uit me gashendel haal??
de buiten kan, het zwarte deel, komt niet goed in de carb.. volgens mij komt het daardoor.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
He luitjes een klein vraagje
Gister wezen rije met mn mini en de nieuwe carb Dellotio 14mm van eehhh je raad het al (v-..) nou loopt de bike niet helemaal lekker en wil ik er een kleinere sproeier in gooien.
Maar weet iemand wat er voor maat sproeier er standaard in zit
Is wat makkelijker dan 10 sproeirtjes te kopen en gaan testen
alvast bedankt.

Gister wezen rije met mn mini en de nieuwe carb Dellotio 14mm van eehhh je raad het al (v-..) nou loopt de bike niet helemaal lekker en wil ik er een kleinere sproeier in gooien.
Maar weet iemand wat er voor maat sproeier er standaard in zit

alvast bedankt.