Het grote "kleine" vragen topic!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ik heb een vraagje
wie heeft er ervaring met een 78 tands achtertandwiel?
heb er namelijk al een besteld
Gast

Bericht door Gast »

Niek schreef:
Psyco B. schreef:
Neluhz schreef:die hoort er idd op te staan, als dat niet zo is heb je een imi dell orto, en dan ben je dus genaaid :P
What the !CENSUUR! ik heb een Dellortho 14mm gekocht bij v-racer en der staat niks op.
:evil: :evil: Je gaat me tog niet vertellen dat ik genaaid ben!!! :evil:

Ik neem aan dat de mensen bij v-racer niet zo dom zijn... :roll:

Of ben ik dan de domme :x :twisted:
Kijk eens goed op v-racer : !! NIEUW !! NIEUW!!
Volledige imitatie DellOrto 14mm carburateur voor 47cc en 49cc minibikes, met spruitstuk, powerfilter, pakking en gaskabel. Eindelijk de echte!!

Loopt beter, harder gewoon een veel betere carbu dan standaard...
Ja ja ja ja ja je hebt gelijk :? :roll: ik neem het allemaal terug :lol: :wink:

En das de vetste minibike die ik ooit heb gezien. OEoeo neon 8) :lol: :twisted: maar die met metellic zilveren is ook mooi ooit in real life gezien. :wink: 8)
ganta

Bericht door ganta »

heey
ik heb net me nieuwe gas kabel er in gezet.. maar er zit nog een beetje speling in.. 1 probleem kijk ik zo nog wel even naar..
maaaaar.. dat zwarte busje in je carb. waar de gasbabel in zit, hoort die helemaal onder in de carb. te liggen als je gas los laat??
ik keer er in via de luchtvilter opening en zag dat ie er gewoon in ''hing'' in plaats van op de bodem...
ik vroeg me af of dat zo hoort ??
zo nee.. hoe verander ik dat??

groeten
Niek

Bericht door Niek »

Volgens mij met stationair schroefje
ganta

Bericht door ganta »

Niek schreef:Volgens mij met stationair schroefje
ja dat busje.. maar ik bedoel. als je van de opening van de luchtvilter kijkt.. met dat busje dan onder in liggen.. want bij mij hangt ie nu in de lucht
Gast

Bericht door Gast »

ganta schreef:
Niek schreef:Volgens mij met stationair schroefje
ja dat busje.. maar ik bedoel. als je van de opening van de luchtvilter kijkt.. met dat busje dan onder in liggen.. want bij mij hangt ie nu in de lucht
welk minibike is het beste?????

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ganta

Bericht door ganta »

alle 3 precies het zelfde..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Als ik zou moeten kiezen zou ik die Repsol nemen. Kwaliteit is hetzelfde, alleen die Repsol ziet er het beste uit!
Gast

Bericht door Gast »

AngelEyes schreef:Als ik zou moeten kiezen zou ik die Repsol nemen. Kwaliteit is hetzelfde, alleen die Repsol ziet er het beste uit!

ja vin ik ook
ganta

Bericht door ganta »

ff klein vraagje.. ja alweer :P

ik ben net weer bezig met me bikeje..
nog steeds met me gas kabel want ik krijg het niet voor elkaar..
hij zit er wel goed in enzo maar er blijft speling in zitten.. weet iemand waardoor dit komt?? ik kan de gashendel een beetje draaien zonder dat ie terug trekt..
Niek zij al dat ik dat zwarte busje de hoogte kan veranderen met stationair schroefje.. maar moet dat busje wel helmaal onder in ge carb ''liggen'' ??

ik hoop dat iemand een duidelijk antwoord kan geven.. want ik wil vanaaf nog rijden :P ;)
Niek

Bericht door Niek »

Kijk als je je schroefje helemaal omhoog draait en je rijd, laat gas los blijft hij rijden omdat de naald zo hoog staat, Als je de stationeer schroef helemaal uit draait (naar links) zal je zien dat hij omlaag gaat...
ganta

Bericht door ganta »

Niek schreef:Kijk als je je schroefje helemaal omhoog draait en je rijd, laat gas los blijft hij rijden omdat de naald zo hoog staat, Als je de stationeer schroef helemaal uit draait (naar links) zal je zien dat hij omlaag gaat...
owjha op die manier ;)

weet iemand ook nog hoe ik die speling uit me gashendel haal??
de buiten kan, het zwarte deel, komt niet goed in de carb.. volgens mij komt het daardoor.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Dat zwarte buisje moet helemaal je carb in. Je moet ff een beetje heen en weer met dat ding tottie er goed ingaat. Dan kijk je of je gashendel goed terugveert. De speling in je kabel haal je eruit door bij je je carb of je gashendel de schroef eruit te draaien. De schroef die om je kabel zit dus!
ganta

Bericht door ganta »

dat zwarte busje zit er helemaal in maar ik heb nog steeds speling er in zitten
welke schroef bedoel je precies bij de gaskabel??
Gast

Bericht door Gast »

He luitjes een klein vraagje :wink:

Gister wezen rije met mn mini en de nieuwe carb Dellotio 14mm van eehhh je raad het al (v-..) nou loopt de bike niet helemaal lekker en wil ik er een kleinere sproeier in gooien.
Maar weet iemand wat er voor maat sproeier er standaard in zit :roll: Is wat makkelijker dan 10 sproeirtjes te kopen en gaan testen :wink:

alvast bedankt.
Gesloten