Welke uitlaat het beste???
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Welke uitlaat het beste???
Hallo
ik heb een athena 70 cc membraam en een dellortho 18 mm carb, welke uitlaat is hiervoor het meest geschikte??
ook vind ik het balangrijk dat ik hem makkelijk pas kan maken op een minibike, iemand tips??
ik heb een athena 70 cc membraam en een dellortho 18 mm carb, welke uitlaat is hiervoor het meest geschikte??
ook vind ik het balangrijk dat ik hem makkelijk pas kan maken op een minibike, iemand tips??
Laatst gewijzigd door puchrider op za 15 okt 2005, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
maar als ik hem opmaat zou laten maken (voor op een minibike) wat kost dat dan??Neluhz schreef:simonini, warrior en !CENCUUR! zijn alle 3 goed op 70, maar probeer ze maar pas te maken op een minibike.
blijft de cc over, en die is idd !CENSUUR! op 70.
opmaatje maken/latenmaken, is zeker op een puch de beste optie.
ik denk dat je dan voor 120 euro nog niet klaar bent

denk het wel, luc foekema maakt uitlaten, ontwerp kost 10 euro, en hij kan hem ook maken.puchrider schreef:maar als ik hem opmaat zou laten maken (voor op een minibike) wat kost dat dan??Neluhz schreef:simonini, warrior en !CENCUUR! zijn alle 3 goed op 70, maar probeer ze maar pas te maken op een minibike.
blijft de cc over, en die is idd !CENSUUR! op 70.
opmaatje maken/latenmaken, is zeker op een puch de beste optie.
ik denk dat je dan voor 120 euro nog niet klaar bent![]()
als je zlef kan lassen of je kent iemand, kost het hoogstens 10 euro aan materiaal, ben je voor 20 e klaar, is goedkoper dan een proma gp

edit: erwin liet hem bereken bij ab-tuning, kostte 50 e incl cilinder tuning.
Als je zelf een uitlaat gaat lassen, kan je rekenen op toch al gouw 40 euro(materiaal), omdat je dun plaat wil, is niet goedkoop, je moet een flens maken etc..Neluhz schreef: denk het wel, luc foekema maakt uitlaten, ontwerp kost 10 euro, en hij kan hem ook maken.
als je zlef kan lassen of je kent iemand, kost het hoogstens 10 euro aan materiaal, ben je voor 20 e klaar, is goedkoper dan een proma gp
edit: erwin liet hem bereken bij ab-tuning, kostte 50 e incl cilinder tuning.
En dit is exclusief een goede demper, die je ook nodig heb.
Vergis je niet, als je een goede uitlaat wil kost het wel wat. Maar je krijgt dan ook wat moois.
Niels
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik doe normaal gesproken niet aan het verkopen van uitlaatberekeningen, bij Erwin (Rossi nr1) was het meer een soort sponsoring, hij heeft namelijk ook alleen de cilinder betaald.Neluhz schreef: edit: erwin liet hem bereken bij ab-tuning, kostte 50 e incl cilinder tuning.
En even een prijsindicatie: Een handgemaakte uitlaat voor je minibike kost bij mij €125-150 (excl. demper), maar er zijn bedrijven die er nog veel meer voor rekenen.
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....