Traxx Uden 16 oktober

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Traxx Uden 16 oktober

Bericht door Twan »

Hoi,
Vandaag weer eens fijn gereden bij Traxx in Uden.
Flinke opkomst van 52 rijders. Flink wat foto's gemaakt en wat denk je de meeste waren te snel voor mijn camera (of ik was te langzaam :lol: :lol: ).2 keer flink op mijn plaat gevallen maar dat hoort erbij. Wel was het erg fijn dat er een splitsing was gemaakt voor Gevorderden en beginnelingen. Zo kon men op een heel fijne manier rond rijden.
Wat ik ook zeer indrukwekkend vond was de Blata Origami B1 die de firma *geen sponsor*
mee had genomen. Wat een brok geweld komt er uit zo'n ding zeg en snel wauw niet normaal.
Velen zijn weer iets wijzer geworden over koppelingen, want die worden er daar nog eens wat uitgeblazen :cry: :? Maar we hebben met zijn allen een zeer fijne dag gehad.
Zeker nu de baan iets is veranderd door er een klein recht stuk in te maken.
Toppie gewoon 8)

Groeten Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
hanske

Bericht door hanske »

we zullen de volgende keer eens kijken of het er nu beter op geworden met dat recht stuk erin .ik vondt de baan hoe hij was al niet zo verkeert hoor .lekker veel stuurwerk daarhouw ik wel van . [ twan beterschap met oe elleboog]
Bouke

Bericht door Bouke »

Hoi Twan

Ja dat is zeker een leuke opkomst!
Maar die Blata waar je het over hebt die kon je toch zeker wel bijhouden?
Wij komen ook zeker een keer langs (aan) hoor.
Beterschap met de blauwe plekken enz ....

Tot ooit
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Bouke schreef:Hoi Twan

Maar die Blata waar je het over hebt die kon je toch zeker wel bijhouden?
:lol: :lol: Nee Bouke dat ging ff net niet lukken :lol: :lol:

Wij komen ook zeker een keer langs (aan) hoor.
Zeker doen. Het is een mooi baantje met veel stuur werk. :?

Beterschap met de blauwe plekken enz ....
Ja dank je. Moet ik maar rustig aan doen he :roll: :roll: :cry:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
ganta

Re: Traxx Uden 16 oktober

Bericht door ganta »

Twan schreef:Hoi,
Vandaag weer eens fijn gereden bij Traxx in Uden.
Flinke opkomst van 52 rijders...
WOW :shock: 52 rijders..
laatste keer dat ik ben gaan rijden hier op de kartbaan waren er maar 8 :(
en we begonnen met 24.
morgen ga k weer rijden ens kijken hoeveel er dan zullen zijn...
joey_46

Bericht door joey_46 »

Gisteren ook in Uden geweest met mijn zoontje. Is de derde keer dat we geweest zijn. Eerste keer in Zaltbommel en nu twee keer in Uden. Zit een stijgende lijn in bij hem. Reed hij in het begin rondjes van 1 min. 17, nu zit hij al op 1 min. rond. Maar nog een lange weg te gaan. Inderdaad wel goed dat ze het nu splitsen. Zowel voor de beginners is dit leuker en zeker ook voor de gevorderden die niet elke keer meer worden opgehouden. Maar wat gaan sommigen hard zeg, geweldig om te zien. En die meneer *geen sponsor* (ken hem verder niet persoonlijk) is wel een toffe peer zeg. Voor iedereen heeft hij wel tijd, of je nu klant bij hem bent of niet. Mijn zoon heeft nu een chineesje maar als hij straks verder wilt ga ik zeker in Herpen als eerste kijken. En wat me ook opvalt is dat het onderling op die kartbaan altijd wel gezellig is. Met iedereen kun je een praatje maken en hebben altijd wel advies voor je. Hebben wij zeker nodig omdat wij net komen kijken. Helaas de eerstvolgende keren geen tijd ivm judo-wedstrijden maar daarna zijn we weer elke zondag van de partij.
joey_46

Bericht door joey_46 »

O ja Twan, zijn die foto's ergens online te bewonderen?
Gast

Bericht door Gast »

Ik was er gister ook, voor 't eerst.

Heb me echt rotgelachen hoe leuk het is om zo, met 20+ mensen tegelijk te rijden. Helaas iemand geraakt in 'n bochtje, waardoor hij redelijkhard onderuit ging... maar heb echt lol gehad.

En idd, koppelingetjes gaan hard zo, tijd om daar wat aan te doen.

Top, zal er zeker meer komen!
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Hey mensen,

ook ik was van de partij op 16 oktober , ik moet inderdaad zeggen dat het een leuke dag was !!!

was mijn eerste race op een kartingbaan, moet zeggen dat de 1e keer rijden wel tegenviel, ik had het idee dat ik niet vooruit kwam met mijn tai chi man en het bochtenwerk leek erop dat ik gezopen had joh :S
(was natuurlijk niet zo ;) )

verders kwam ik erachter dat ik wel wat aanpassingen aan mijn bike moet gaan doen als ik toch nog een stuk sneller wil zijn (wie wil dat nu niet!)
Snelgas, ander tandwiel achter en een andere koppeling staan nu eerst in de planning......

Verder vond ik de Firma *geen sponsor* ook tof, een vriend van me had te weinig geld bij zich voor kniebeschermers, maar Theo had een toffe oplossing voor hem!!! En ze blijven altijd vriendelijk en hebben altijd wel tijd voor een antwoord op je vragen.

Die blata was inderdaad wel snel, jammer dat Ruben zijn bike inhield op top, want dat ik ook een laagvlieger waar je eigenlijk een brevet voor moet hebben :twisted: :twisted:

Weet iemand trouwens of van deze dag al foto's online staan??

Groeten Mertun
Gast

Uden 16 en 23 oktober

Bericht door Gast »

Net voor de 2e zondag achter elkaar in Uden geweest en net als vorige week zo mijn rondjes gereden op mijn Tai Chi. Moet nog echt leren (lees durven) plat te gaan, maar het gaat al beter. Al doende leert men. Zal hem nog iets beter af moeten stellen, zodat hij beter start. Na wat pogingen de koppeling af te stellen, loopt de koppeling iig al beter.

De sfeer is echt heel goed inderdaad. Iedereen helpt elkaar. Ondanks dat mensen zelf toch komen om te racen (en op hun plaat gaan), zijn ze toch nog bereid om te helpen! Echt top! Ook goed dat beginners en gevorderden gesplitst zijn.

Wanneer komen de foto's online? :)

Ik zal zeker vaker naar Uden komen!
Gast

echt lol gehad in uden

Bericht door Gast »

hoi allemaal gister ook voor de eerste in uden gereden uberhaupt voor de eerste keer op de kartbaan maar heb het echt goed naar mijn zin gehad ondanks dat ik toch een keer goed op mijn plaat ben gegaan haha :oops:
maar dit is zeker voor herhaling vatbaar :D :D
Gast

Bericht door Gast »

Er is ook gefilmd door 'n maat van me.

Ik heb 't filmpje ff op me site gegooid.

Traxx Uden (20MB / 6 Minuten)
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ziet er geinig uit. Ik zag mezelf net 1 keer in beeld. Helemaal in het begin. Maar dat waren de gevorderden volgens mij de rest de beginners of niet?
Gast

Bericht door Gast »

Twan schreef:Ziet er geinig uit. Ik zag mezelf net 1 keer in beeld. Helemaal in het begin. Maar dat waren de gevorderden volgens mij de rest de beginners of niet?
Klopt.

Wij rijden in de groentjes. :P
Gast

Bericht door Gast »

ik heb ook voor het eerst gerden deze dag nu 3 keertjes maar ik heb het wel heel erg naar me zin ondanks ik 1 keer gevallen ben.
groetjes priscilla
Plaats reactie