Zelfbouwer van "Kreidler Power"

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kreidler power

Bericht door kreidler power »

srry die gast was k want k was me vergete aan te melde :P
kreidler power

maar mense wat vinde jullie van mijn minibike ;)??????????????
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

hallo

het is wel een leuk ding om plezier mee temaken en weer wat anders dan een puchblokje .
blata velgjes zijn duur ik denk dat je better af bent met van die imi 6,5 zijn stukken goedkoper!
komt er eigenlijk nog een zitje van polini 911 op ???

naja veel plezier er mee en suc6
grtz jere
kreidler power

JS racing zeeland schreef:hallo

het is wel een leuk ding om plezier mee temaken en weer wat anders dan een puchblokje .
blata velgjes zijn duur ik denk dat je better af bent met van die imi 6,5 zijn stukken goedkoper!
komt er eigenlijk nog een zitje van polini 911 op ???

naja veel plezier er mee en suc6
grtz jere
nee komt geen zitje meer op van 911 vin d k nj nodig ;)en 6.5 inch past niet kom k tegen mijn suber breitwnad aan :(
kreidler power

k houd het voorlopig wel bij trommel remmen k schakel gewoon terug en rem rustiger :roll: kan ook he
kreidler power

zijn er hier misschien nog meer mensen die een kreidler blok onder hun minibike hebben ?? lijkt em wle leuk als die zoude reageren andere mogen natuurlijk ook reageren hoor ;)
Jopie

Bericht door Jopie »

Ik denk dat je onder de racers weinig kans maakt dat er mensen sullen reageren, want versnellingen zijn niet toegelaten bij wedstrijden.
Kreidlerblokken zijn ook duur in verhouding tot puchblokken.
Ik moet wel ergens een artikel op m'n computer hebben van een kreidlerblok onder een puch.
Als ik hem gevonden heb post ik hem wel ff.
wevie666

Bericht door wevie666 »

Kreidlerblokken kosten eigenlijk ook niks meer. Onderhoudt kan wat duurder worden, maarja dan heb je ook wat.

Het blijven leuke blokjes! :)
ferdy2

!CENCUUR!

Bericht door ferdy2 »

Misschien moet je voortaan je berichten eens 10 keer overlezen voordat je ze post. Wat een mongolen taal gebruikt zeg :roll:

ontopic; lache bike
kreidler power

Re: !CENCUUR!

ferdy2 schreef:Misschien moet je voortaan je berichten eens 10 keer overlezen voordat je ze post. Wat een mongolen taal gebruikt zeg :roll:

ontopic; lache bike
sorry zal ik de volgende keer doen :D
kreidler power

wevie666 schreef:Kreidlerblokken kosten eigenlijk ook niks meer. Onderhoudt kan wat duurder worden, maarja dan heb je ook wat.

Het blijven leuke blokjes! :)
nou niks meer voor die van mij heb ik 500 euro betaald wel met mahle cilinder en nieuwe pakkingen lagers en keeringen :)
Gast

Bericht door Gast »

mooi ding loyd...

gr. erik
GerbenW
forum gebruiker

Bericht door GerbenW »

kreidler power schreef:zijn er hier misschien nog meer mensen die een kreidler blok onder hun minibike hebben ?? lijkt em wle leuk als die zoude reageren andere mogen natuurlijk ook reageren hoor ;)
ik heb nog een Zündapp 3 hand liggen.. mschien dat ik daar wat mee kan doen.. btw.. heb jij je frame zelf gemaakt ??
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
kreidler power

GerbenW schreef:
kreidler power schreef:zijn er hier misschien nog meer mensen die een kreidler blok onder hun minibike hebben ?? lijkt em wle leuk als die zoude reageren andere mogen natuurlijk ook reageren hoor ;)
ik heb nog een Zündapp 3 hand liggen.. mschien dat ik daar wat mee kan doen.. btw.. heb jij je frame zelf gemaakt ??
jah mijn vader heeft hem helemala zelf gemaakt ;) voorvork kroonplaten enz :D

zo kun je het frame beetje bekijken ;) http://img63.imageshack.us/img63/4231/x ... aa4yf5.jpg
GerbenW
forum gebruiker

Bericht door GerbenW »

kreidler power schreef:
GerbenW schreef:
jah mijn vader heeft hem helemala zelf gemaakt ;) voorvork kroonplaten enz :D

zo kun je het frame beetje bekijken ;) http://img63.imageshack.us/img63/4231/x ... aa4yf5.jpg
ja.. ik moet nog iemand vinden bij mij uit de buurt eventueel, die een frampie voor mij kan maken :D :D
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
Plaats reactie