ik krijg mijn schets niet geladen van mijn frame .... en ik denk dat het nog wel ff duurt...het geld is een beetje probleem door de velen projecten door elkaar... en ik neem hier de tijd voor om het allemaal goed te doen.... en nog ff wat exterior fotos
Leuk projekt, echter even een kritische noot. Ik zie dat je gewoon het standaard blok heb met het sekundaire tandwiel. Als je het blok op de kop hangt loopt volgens mijn bescheiden mening de uitgaande as verkeerd op, zodat je niet direkt een achterwiel aan kunt drijven (of zijn de achteruitrij races weer populair).
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de cilinder richting achterwiel wijst, dan draait de boel weer vooruit, echter moet je met de ketting door de ontsteking en cilinder.
Ben erg benieuwd hoe het blok in het frame komt te hangen en kijk dus met belangstelling uit naar de volgende bouwfoto's.
veel succes met bouwen,
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
John_W schreef:Leuk projekt, echter even een kritische noot. Ik zie dat je gewoon het standaard blok heb met het sekundaire tandwiel. Als je het blok op de kop hangt loopt volgens mijn bescheiden mening de uitgaande as verkeerd op, zodat je niet direkt een achterwiel aan kunt drijven (of zijn de achteruitrij races weer populair).
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de cilinder richting achterwiel wijst, dan draait de boel weer vooruit, echter moet je met de ketting door de ontsteking en cilinder.
Ben erg benieuwd hoe het blok in het frame komt te hangen en kijk dus met belangstelling uit naar de volgende bouwfoto's.
veel succes met bouwen,
Ehh John
Als je zijn eerste post goed had gelezen,had je het wel begrepen
Een leuk projekt trouwens,ik hou er wel van als mensen gaan expirimenteren
Kunnen een hoop mensen nog een voorbeeld aan nemen
Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
ja me membraam zit vast geplakt met kneedbaar staal...ik zou het proberen te lassen als je daar de mogelijkheid daar voor heb. Maar het is al makkelijker als je het blok goed om heb want dan heb je ook geen last van je blok boutjes.
je heb verschil in tig apparaten he...je heb wisselstroom apparaten en gelijkstroom apparaten. Met wisselspanning kan je alleen aluminium lassen. Of andersom. Maar ik heb alleen de mogelijkheid om ijzer te tigge