ja me membraam zit vast geplakt met kneedbaar staal...ik zou het proberen te lassen als je daar de mogelijkheid daar voor heb. Maar het is al makkelijker als je het blok goed om heb want dan heb je ook geen last van je blok boutjes.
Maar jij hebt een dik eind voordat je carb. komt dus komen er veel en weel meer krachten op je membraam stuk te staan en breek erg makkelijk af ( lijkt mij )
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
ik heb het in me kartertje getapt niet in me kneed baar metaal dat is geen beginnen. Pobeer wel een beetje kwaliteits spul te halen. Ik heb het van loctite perfect spul. Ben eerst hevig aan het kleien geweest met een ander merk maar toe dat opgedroogd was brak het er zo weer af dus dat was geen doen. Bison is ook goed.
Ziet er Vet uit,
Alleen denk ik als je een beetje door de bocht wil, je met dat uitstekende deel van je achteras, zeker over de grond gaat.
(Ik neem aan dat dat anders word )
Voor de rest, Mooi Projectje, Ik volg het al een tijd.
Beter goed gejat, dan slecht bedacht(zoeits was het toch?)
Nee dit is weer zo'n kwijl project aan het worden, vervelend dat iedereen dat maar ff doet,
en ik maar blijf wachten en denken en rekenen, en eigenlijk niks heb .
haha ik ben dus ook zo ik kom er niet uit want ik ga nu ook minibike project starten spullen heb ik al maar ja wat voor frame moet ik nouw bouwen en welke maten he.. maar ja komt goed word echt leuke bike denk ik..!!! veel succes er mee en ik blijf bij deze zkr kijken..