Tai Chi probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Tai Chi probleem
Hallo,
ik heb net een nieuwe tai chi gekregen,in het begin trekt hij erg goed, als ik een tijdje heb gereden lijkt het wel of hij nog maar 10 km/h gaat als ik volgas geef,weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
met vriendeljike groet
ik heb net een nieuwe tai chi gekregen,in het begin trekt hij erg goed, als ik een tijdje heb gereden lijkt het wel of hij nog maar 10 km/h gaat als ik volgas geef,weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
met vriendeljike groet
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dit is duidelijk koppelings probleem, heb er ook heel veel last van gehad, zolang het buiten wat kouder is gaat het wel, maar als de boel te veel opwarmt grijpt de koppeling niet meer aan. En ja ik had het aan het begin ook niet
Het is duur maar ik verwijs je naar een bizeta/zocchi koppeling iets in die richting. Kost wat heb je wat
Vandaag mijn Bizeta koppeling met carbonschoenen in me tai chi gebouwd ga van het weekend testen. Zal wel verslagje schrijven dan 

R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Dit probleem klinkt dus als je koppeling.
Ik ken iemand met een tai chi die heeft dit probleem dus ook die kan enkele minuten rijden,maar zodra het blok een beetje op tempratuur komt dan gaat hij niet hard meer.Dit heeft puur met de koppeling te maken deze zijn gewoon in een woord het irritante punt aan een tai chi.Ik raadt je aan contact op te nemen met hank van dit forum.Hij maakt speciale koppelingen voor de tai chi waar je lang plezier van zult hebben.
Ik ken iemand met een tai chi die heeft dit probleem dus ook die kan enkele minuten rijden,maar zodra het blok een beetje op tempratuur komt dan gaat hij niet hard meer.Dit heeft puur met de koppeling te maken deze zijn gewoon in een woord het irritante punt aan een tai chi.Ik raadt je aan contact op te nemen met hank van dit forum.Hij maakt speciale koppelingen voor de tai chi waar je lang plezier van zult hebben.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Hank die kan je ook een koppeling leveren waarbij de veren en het gewicht van de orginele koppeling ook zijn aangepast. Ook zit er een ander beter en slijtvaster materiaal op de schoentjes.
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de Zocchi en de Hank koppeling.
Aangezien ik morgen mijn Tai chi ga ophalen en er ongetwijfeld heel snel een andere koppeling onder moet. Maandag gaan we naar de kartbaan in harderwijk dus ik vraag mij af of de koppeling het wel gaat overleven daar.
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de Zocchi en de Hank koppeling.
Aangezien ik morgen mijn Tai chi ga ophalen en er ongetwijfeld heel snel een andere koppeling onder moet. Maandag gaan we naar de kartbaan in harderwijk dus ik vraag mij af of de koppeling het wel gaat overleven daar.