sjr bikes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- jurre46
- forum gebruiker
het is vooral chinees wat zij daar verkopen
ik wou er daar ook 1 kopen maar zij zetten overal advertentie's terwijl zij pas in december gaan verkopen en dat geduld had ik niet
heb je hem gekocht voor 140 euro?
mvg,
jurre46
ik wou er daar ook 1 kopen maar zij zetten overal advertentie's terwijl zij pas in december gaan verkopen en dat geduld had ik niet
heb je hem gekocht voor 140 euro?
mvg,
jurre46
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
Geen minibike meer..
- doede46
- forum gebruiker
doet er niet echt veel toe waar ze gekocht zijn denk ik,chinees=chinees=meestal aardig wat problemen,soms heb je mazzel en soms pech.gebruik de zoekfunctie maar eens,dan zie je ook wat de veel voorkomende problemen zijn bij een chinees,of lees de sticky eens door boven aan de pagina
MvG DoeDe
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
ok tydoede46 schreef:doet er niet echt veel toe waar ze gekocht zijn denk ik,chinees=chinees=meestal aardig wat problemen,soms heb je mazzel en soms pech.gebruik de zoekfunctie maar eens,dan zie je ook wat de veel voorkomende problemen zijn bij een chinees,of lees de sticky eens door boven aan de pagina
MvG DoeDe
- doede46
- forum gebruiker
nou k neem aan dat het gewoon een standaart chineesje is voor 160 euro..geen tai chi ofzo..want die kan mischien de 80 wel halen..maar zo 1 die jij krijgt..(denk ik) die halen met een beetje geluk..de 50/55 wel
alvast veel plezier ermee
MvG DoeDe
alvast veel plezier ermee
MvG DoeDe
klopt!!!
jet dat klopt doede46 t is geen tai chi maar gwoon voor de lol zon ding die ik bjte met onderdelen ga tunen enzo voor de lol en ik ken een vriend die er ook 1 heeft van sjrbikes en die haalt de 65 op digitale km teller dus ze gaan wel redelijk hard voor zon ding:D mja t gaat wel lukken or met dat ding thnx doede46
- mini-biker15
- forum gebruiker
Re: klopt!!!
heeft die cker de watergekoelde versie?Guus van Pienbroek schreef:jet dat klopt doede46 t is geen tai chi maar gwoon voor de lol zon ding die ik bjte met onderdelen ga tunen enzo voor de lol en ik ken een vriend die er ook 1 heeft van sjrbikes en die haalt de 65 op digitale km teller dus ze gaan wel redelijk hard voor zon ding:D mja t gaat wel lukken or met dat ding thnx doede46
wilt weer een minibike :P