welke sproeier??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
welke sproeier??
hey..
ik heb vandaag 17.5 carb op mini gebouwd..
rijd aardig beroerd enz..stationair blijft ie goed draaien..
heb er nu sproeier 78 in..
nou was mijn vraag wat is ongeveer een redelijk maat voor de sproeier??
moet ie kleier of groter..
ik heb vandaag 17.5 carb op mini gebouwd..
rijd aardig beroerd enz..stationair blijft ie goed draaien..
heb er nu sproeier 78 in..
nou was mijn vraag wat is ongeveer een redelijk maat voor de sproeier??
moet ie kleier of groter..
heb net nog ff gereden...bougie is mooi bruin..
Alleen volgas stotterd ie als een gek..beetje minder gas schiet ie als een gek vooruit...? wat te doen..??
gasnaald klipje stellen??
en nog een vraagje..ik zag op internet zon ding staan..

is het mogelijk om de std vliegwiel net zo aan te pasen..
met zelfde verschillen??
dus dat je dan ook sneller optrekt enz
Alleen volgas stotterd ie als een gek..beetje minder gas schiet ie als een gek vooruit...? wat te doen..??
gasnaald klipje stellen??
en nog een vraagje..ik zag op internet zon ding staan..

is het mogelijk om de std vliegwiel net zo aan te pasen..
met zelfde verschillen??
dus dat je dan ook sneller optrekt enz
halloBlackvelvet schreef:hoi je standaard vliegwiel kan je gewoon zo aanpassen weg dremelen .Scheelt een hoop ik heb het ook gedaan.
dat zou ik niet doen als ik jou was deze die hier boven staat afgebeeld is precies verdeeld en uitgeballanseert en als je dat met de dremel doet is het onnoukurig en on gebalanseert !!! ik raad dit ten strengste af maar goed eigen risco, ik zou gewoon zo`n vlieg wiel aanschaffe als je dat wilt !
grtz jere (js racing zeeland)
Nou mooi niet dus, ik had bij *geen sponsor*.nl zo'n afgefreesd vliegwiel besteld, maar toen ik hem thuisbezorgd kreeg bleek dat ie totaal niet in balans was. Met als gevolg dat mn vliegwiel, rocketkey en krukas nu kapot zijn...JS racing zeeland schreef:halloBlackvelvet schreef:hoi je standaard vliegwiel kan je gewoon zo aanpassen weg dremelen .Scheelt een hoop ik heb het ook gedaan.
dat zou ik niet doen als ik jou was deze die hier boven staat afgebeeld is precies verdeeld en uitgeballanseert en als je dat met de dremel doet is het onnoukurig en on gebalanseert !!! ik raad dit ten strengste af maar goed eigen risco, ik zou gewoon zo`n vlieg wiel aanschaffe als je dat wilt !
timmerzz schreef:Nou mooi niet dus, ik had bij *geen sponsor*.nl zo'n afgefreesd vliegwiel besteld, maar toen ik hem thuisbezorgd kreeg bleek dat ie totaal niet in balans was. Met als gevolg dat mn vliegwiel, rocketkey en krukas nu kapot zijn...JS racing zeeland schreef:halloBlackvelvet schreef:hoi je standaard vliegwiel kan je gewoon zo aanpassen weg dremelen .Scheelt een hoop ik heb het ook gedaan.
dan zou ik terug gaan als ik jou was .
maar dan nog zou ik het niet zelf proberen !
grtz jere( js racing zeeland)