Hey, ik ben eigenlijk op zoek naar een uitlaat die de eigenschappen van mijn bike niet achteruit laat gaan maar WEL een groot deel van het geluid dempen.. Ze zijn nogal luidruchtig
hallo
dan zou je moete opzoek gaan naar een goeie race uitlaat of als je een beetje handig ben dan kan je er zelf 1 maken en laten berekene dan haal je toch wel het meeste uit je bike .
maar als je het geluid wil laten dempe dan zou ik als ik jou was de demper er afhale en dan ander demper wol of een andere demper er op zette
grtz jere
JS racing zeeland schreef:hallo
dan zou je moete opzoek gaan naar een goeie race uitlaat of als je een beetje handig ben dan kan je er zelf 1 maken en laten berekene dan haal je toch wel het meeste uit je bike .
maar als je het geluid wil laten dempe dan zou ik als ik jou was de demper er afhale en dan ander demper wol of een andere demper er op zette
grtz jere
Mijn fatty pipe die maakt geen herrie en de demper heb je er zo af,En je wint er nog wat power mee.
vriend van me heeft technigas uitlaat (ook bestelt) en maakt veel zachter geluid dan die takkeherrie die uit die orgi uitlaatjes komt
als je dan tog een technigas uitlaat koopt kun je natuurlijk ook die set kopen die v-racer aanbied is een technigas uitlaat, bbk met boosterpoorten, en butterfly carb. voor €250
Mijn uitlaat is kapot, en ik zoek een nieuwe niet al te dure uitlaat.
Kan iemand mij advies geven waar ik deze het beste (en goedkoopste) kan kopen. Zou het liefst een snellere uitlaat willen dan de originele..
Mijn uitlaat is kapot, en ik zoek een nieuwe niet al te dure uitlaat.
Kan iemand mij advies geven waar ik deze het beste (en goedkoopste) kan kopen. Zou het liefst een snellere uitlaat willen dan de originele..
Gr Jeroen
Hej,
Welkom op het forum en goed dat je eerst ff zocht voordat je nieuw topic opende maar de laatste post was op 28 oktober, dus volgende keer gewoon ff nieuw topic over aanmaken hoor