Mijn keuze

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Mijn keuze

Bericht door Gast »

Ik heb erg lang om jullie advies gevraagt en mijn keuze is gevallen op een YAMAHA REPLICA

Afbeelding
Afbeelding

2ehands voor €150,- en een maand geleden nieuw gekocht voor €245,-
deze minibike heeft strakke koppelingsveren
wat vinden jullie ervan?
Laatst gewijzigd door Gast op wo 02 nov 2005, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Kopen die handel
ganta

Bericht door ganta »

yup kopen.. leuk prijsje :)
hopen voor jou dat ie ook een beetje goed rijd
Gast

Bericht door Gast »

Die is nieuw niet gekocht voor 245 euro. In een ander topic zit de eigenaar te blaten dat hij ze voor 170 euro koopt. Ik zou gewoon 1 a 2 tientjes extra uitgeven en een nieuwe halen. Heb je er 1tje zonder krassen en waarvan je ckers weet dat hij goed is.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

dat staat helemaal nergens kluns
schroefje

Bericht door schroefje »

Sja IMO is dit een merkloos chineesje ik zou ook gewoon een nieuwe kopen die kan je rond de 170 kopen!!!
edgo

Bericht door edgo »

Ja ik zou ook een nieuwe kopen die bikes worden met de week goedkoper
en dan kun je zelf de kleur en stickers kiezen.
Gast

Nope

Bericht door Gast »

sorry jongens maar mijn keuze blijft op deze, en trouwens deze verkoper is al 2 keer gewoon gaan racen in veendam waar ik ook ben gaan kijken en hij doet het prima + de prijs spreekt me aan. en er zitten nog geen stickers op en de kleur is mooi.
edgo

Bericht door edgo »

Geen sorry je kan en mag toch kopen wat je zelf wil, in ieder geval veel plezier met je "toekomstige" bike. :lol:
Gast

:)

Bericht door Gast »

ja bedankt :D
Gast

Bericht door Gast »

als ik jou was zou ik wel iets van de prijs afdingen vindt em nog wel prijzig uitelijk is niet veel soeps :roll:
Gast

...

Bericht door Gast »

Ja hij lijkt hier op de foto nogal rommelig alsof overal krasjes opzitten omdat het zo dichtbij is kijk maar rond het stuur daar is het niet
edgo

Bericht door edgo »

Tja als het de bike is van de fotos dan zou ik toch voor een andere bike gaan dit is toch geen replica :?: Dit is gewoon een uitgeklede chinees, en die veertjes die kun je al voor €10, kopen dus dat zet ook geen zoden aan de dijk :!: Ongeveer =/- €100, is meer dan zat voor deze bike :cry:
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

ik zou er ook zeker niet meer als 100 euro voor geven,ziet er allemaal rommelig uit,zoals voetsteunen kappen krassen enz. :? :shock:
maar ja,,jou keus staat vast zij je? 8)

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:dat staat helemaal nergens kluns
Flapdrol doe een beetje kalm aan. Lees het forum maar even goed door dan zul je zien dat het wel zo is. Foto's zijn ook exact hetzelfde. Dus denk even na voordat je wat zegt en hou vooral die grote bek voor je want dat is natuurlijk helemaal nergens voor nodig
Gesloten