Maar heb je iets van het blok afgedraait of zo die plaat erop gemonteerd?
En wat heb je met het smeringsprobleem gedaan(of geprobeerd

ben wel benieuwd
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Heey heb geen spatbord dus zal ook niet geplaatst worden.Silver schreef:Zou je geen kleinere demper plaatsen want denk dat je met deze geen achterspatbord kunt plaatsen of heb je dat niet nodig.
mini-biker15 schreef:He echt vet hoor... ben benieuwd of de koppeling het houd.
Maar heb je iets van het blok afgedraait of zo die plaat erop gemonteerd?
En wat heb je met het smeringsprobleem gedaan(of geprobeerd )?
ben wel benieuwd
Dan draait je krukas verkeerde kant op..mini-biker15 schreef:He waarom heb je je blok omgedraaid... je had tog ook de "ketting zijde" gewoon rechts kunnen laten zitten? en de achtervelg omdraaien. Of zie ik iets over het hoofd?
ja lekker veel koeling voor me cilinder dan jade winter schreef:Dan draait je krukas verkeerde kant op..mini-biker15 schreef:He waarom heb je je blok omgedraaid... je had tog ook de "ketting zijde" gewoon rechts kunnen laten zitten? en de achtervelg omdraaien. Of zie ik iets over het hoofd?
Maare blokje achterstevoren had ook gekunt, kun je nog doen als je smeerproblemen krijgt
Beter dan smeerproblemen lijkt mij...steurtje schreef:ja lekker veel koeling voor me cilinder dan jade winter schreef:Dan draait je krukas verkeerde kant op..mini-biker15 schreef:He waarom heb je je blok omgedraaid... je had tog ook de "ketting zijde" gewoon rechts kunnen laten zitten? en de achtervelg omdraaien. Of zie ik iets over het hoofd?
Maare blokje achterstevoren had ook gekunt, kun je nog doen als je smeerproblemen krijgt