en zodra ik me probleem heb opgelost.. komt er weer een filmje.. die is vast interesanter dan die er nu op staat..

dus nog heel f geduld..!!

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Wat voor een 50cc zit er op ?de winter schreef:Wat is het probleem dan..?
Wand heb hem vijdag zien rijden.. maar daar moet tog echt veeel meer uit komen, ook met 50cc en 15mm bing. Hij trekt slecht en top valt ook wel mee(haha lekker afkraken hier![]()
)
Ja idd..basjee schreef:ik heb je gewaarschuwd!
Slordig zijn ze wel , maar ze sturen je ook gelijk weer een nieuwe op ..steurtje schreef:Ja idd..basjee schreef:ik heb je gewaarschuwd!
maar voorderest zag het er heel netjes uit bij mij..
dat wel geen deuken krasjes of weet ik het wat.!
en ook geen gezeik toen ik bellde van ja heb je hem al uit geprobeert dan kan het daar aan liggen ofzow.. daar vroegen ze niet eens naar..
ze zijden oooh? das raar. stuur maar trug wij sturen gelijk een anderen.
dus ja.. mja HZ is beetje slordig..maar goed..
Dat wel..Lg tweewielers schreef:Slordig zijn ze wel , maar ze sturen je ook gelijk weer een nieuwe op ..steurtje schreef:Ja idd..basjee schreef:ik heb je gewaarschuwd!
maar voorderest zag het er heel netjes uit bij mij..
dat wel geen deuken krasjes of weet ik het wat.!
en ook geen gezeik toen ik bellde van ja heb je hem al uit geprobeert dan kan het daar aan liggen ofzow.. daar vroegen ze niet eens naar..
ze zijden oooh? das raar. stuur maar trug wij sturen gelijk een anderen.
dus ja.. mja HZ is beetje slordig..maar goed..
*Lg*
Bedankt voor de Tip..Lg tweewielers schreef:Hey ,
Weet je wat je kan doen ..... je moet een spiegel pakken en daarop een stuk schuur papier leggen en die aan de randen vast maken met tap "er wel voor zorgend dat het papier helemaal strak erop zit en goed vast !
Pak niet al te grof schuur papier om mee te beginnen en ga door tot minimaal korrel 800 ( anders sluit het niet meer af ..
Pak een carter helfd en draai hiermee steeds achtjes ( 8 ) net zo lang tot dat alles vlak is ...
Dan kan je de carters vlakken![]()
*Lg*
weet ik niet denk ik zelf niet hoor.. maar ik moet nog ff kijken heb nog geen tijd gehad.Stenley schreef:Wel heel erg oppassen dat je er niet zoveel afhaalt dat de axiale druk van je krukas op de binnenkant van de lagers zo hoog wordt dat het zaakje in elkaar draait. Maar zoveel zal je er vast wel niet af hoeven halen?Lg tweewielers schreef:Hey ,
Dan kan je de carters vlakken![]()
*Lg*