SDS Nieuw minibike Project.. UPDAT 04-10-06 Pagina 1
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
en het zit weer eens niet echt mee
trekstarter hebk ja alleen is mij te breed maar goed moet maar nu ff
maar goed denet wil ik me flens vast maken aan me cilinder.. 1 kant wou niet vast
was het gat helemaal uit gelubbert.. ik uit boren maatje grooter en willen draad tappen.. en ja hoor breekt er stukje van me cilinder af.. dus kan me uitlaat nog maar aan 1kant vast zetten
dus weer cilindertje voor de schroot (cilinder waar denk ik nog geen 10km mee is gereden) moet nu een nieuwe halen!
weet alleen nog niet wat voor een wil of een airshil trug of iets dergelijks!
maar er is veel te veel keuze wil een 6 poorter hebben maar geen membraam cilindertje hebk nu geen geld voor!
dus als je weet wat leuk snel cilindertje is hoor ik het graag!
Grt

trekstarter hebk ja alleen is mij te breed maar goed moet maar nu ff

maar goed denet wil ik me flens vast maken aan me cilinder.. 1 kant wou niet vast

dus weer cilindertje voor de schroot (cilinder waar denk ik nog geen 10km mee is gereden) moet nu een nieuwe halen!
weet alleen nog niet wat voor een wil of een airshil trug of iets dergelijks!
maar er is veel te veel keuze wil een 6 poorter hebben maar geen membraam cilindertje hebk nu geen geld voor!
dus als je weet wat leuk snel cilindertje is hoor ik het graag!
Grt
http://www.puchforum.nl/assets/s2dmain. ... hforum.nl/
Is in de aanbieding.
En bij http://www.puchshop.nl/ moet je ook even bij aanbiedingen kijken, 70cc K-star 35€
Niels
Is in de aanbieding.
En bij http://www.puchshop.nl/ moet je ook even bij aanbiedingen kijken, 70cc K-star 35€
Niels
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
Nee ik neem geen K-star!
heb er nogal slechte berichten van gehoort dat ze niet zow snel zijn maja volgens jouw weer wel maar goed komt nu denk ik gewoon weer airshil 6 poorter trug.. wan dit was een 4 poorter
en dan komt er nog wel eens een membraam cilindertje aangezien die actie maar tot 5 oktober duurt dan hebk me loon nog net niet binnen
heb er nogal slechte berichten van gehoort dat ze niet zow snel zijn maja volgens jouw weer wel maar goed komt nu denk ik gewoon weer airshil 6 poorter trug.. wan dit was een 4 poorter
en dan komt er nog wel eens een membraam cilindertje aangezien die actie maar tot 5 oktober duurt dan hebk me loon nog net niet binnen

- basjee
- forum gebruiker
- Contacteer:
verhalen verhalen ja..
ik hoorde alleen maar slechte verhalen over de power one racing 6 poorter.
ik kocht er een en het scheelde echt heel erg veel met een airsal 4 poorter.
dus ja mensen lullen ook maar wat.
iemand heeft een vastloper en noemt het een klote cilinder.. de volgende dag denkt iedereen dat de cilinder zelf slecht is terwijl die jongen hem bijvoorbeeld niet goed heeft gesmeerd.
ik hoorde alleen maar slechte verhalen over de power one racing 6 poorter.
ik kocht er een en het scheelde echt heel erg veel met een airsal 4 poorter.
dus ja mensen lullen ook maar wat.
iemand heeft een vastloper en noemt het een klote cilinder.. de volgende dag denkt iedereen dat de cilinder zelf slecht is terwijl die jongen hem bijvoorbeeld niet goed heeft gesmeerd.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje