maar bij mij doen de foto's het ook niet. Ik wil het wel ff zien

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dat ga ik vanaf nu ook wel doen ja..siep wokkel schreef:gebruik dan www.imageshack.us
Nope..!!!jordy 15 schreef:Dat ga ik vanaf nu ook wel doen ja..siep wokkel schreef:gebruik dan www.imageshack.us
Maar krijg je op die site ook een overzicht van alle foto's die je ooit geuploade heb ??
steurtje schreef:klopt ze doen het weer..![]()
pfff... ik heb mijn frame uit pvc net zo gemaakt alleen zit er aan iedere kant 1 buis meer volgens mij![]()
en mijn buizen zijn 20mm
ziet er goed uit..
Snap het..jordy 15 schreef:steurtje schreef:klopt ze doen het weer..![]()
pfff... ik heb mijn frame uit pvc net zo gemaakt alleen zit er aan iedere kant 1 buis meer volgens mij![]()
en mijn buizen zijn 20mm
ziet er goed uit..
Hijz nog niet af hoor ..![]()
Ik ben er mee gestopt omdat ik eerst alles lasjes goed moest overlassen met co2 endan die lasjes zonder co2 eraf moet slijpen..
Endat gaat nogal moeilijk met de slijptol als er al een heel buizenstelsel omheen is gebakt..
Als het aan mij lag had ik het ook zo gedaan..owja en ik buig mijn buizen inplaats van zagen en weer vast lassen..
vindk toch netter.. en kan voor niets een hydraulischebuigijzer gebruiken dus...
Foto'sjordy 15 schreef:Ik heb vanmiddag me frame aangepast omdat ik me voorvork maar 2 cm kon draaien..![]()
Ik heb nu vanaf het balhoofd maar 1 lasverbinding inplaats van 2.
Foto's komen binnekort bij nieuwe update..
Bij de volgende update hoop ik het onderframe af te hebben en het subframe en de kapbevestiging..![]()
Groeten..