Minibike 2 ZB Jordy.. Yamashi pak pagina 16..
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Inderdaad.. Prijs klopt.
Alleen is het pakkie nu niet zo nieuw meer
Ik ben er een paar keer mee gevallen op Grootebroek.. Maarag, dat hou je niet tegen he..
Ik moet wel zeggen dat ik super snel rond ging voor de 2e keer dat ik op de mini reed.
Ik reed meteen in de snelle klassen, en was daar zeker niet de langzaamste.
Die kniesliders zijn al aardig versleten :P
Alleen is het pakkie nu niet zo nieuw meer
Ik ben er een paar keer mee gevallen op Grootebroek.. Maarag, dat hou je niet tegen he..
Ik moet wel zeggen dat ik super snel rond ging voor de 2e keer dat ik op de mini reed.
Ik reed meteen in de snelle klassen, en was daar zeker niet de langzaamste.
Die kniesliders zijn al aardig versleten :P
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Owjah..
Dat is ook zown actie voor mij. Zet je je bike ff in een hoekie van de baan om je voeten weer goed te leggen, trek je met je lompe kop de killswitch eraf
Nouw.. Bike uit natuurlijk. Maar kan em niet meer starten want ik ben nog met de trekstart bezig.
Dus ik de bike optillen om em over de banden te tillen om zo een stuk af te snijden.
Ruik ik opeens wat verbrands.. :P
Toen zat er dus een gat van 20 mm boven me knie..
Niet zoveel bijzonders dus.. Wel jammer, maja daar heb je een racepak voor tog ?
Verder was hij al niet nieuw meer, want ik had daarvoor al wat glijders gemaakt omdat ik tog ff te snel wilde met dat chineze rubber ..
Dat is ook zown actie voor mij. Zet je je bike ff in een hoekie van de baan om je voeten weer goed te leggen, trek je met je lompe kop de killswitch eraf
Nouw.. Bike uit natuurlijk. Maar kan em niet meer starten want ik ben nog met de trekstart bezig.
Dus ik de bike optillen om em over de banden te tillen om zo een stuk af te snijden.
Ruik ik opeens wat verbrands.. :P
Toen zat er dus een gat van 20 mm boven me knie..
Niet zoveel bijzonders dus.. Wel jammer, maja daar heb je een racepak voor tog ?
Verder was hij al niet nieuw meer, want ik had daarvoor al wat glijders gemaakt omdat ik tog ff te snel wilde met dat chineze rubber ..
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
bij deze is de wisselbeker minibikepak mollen voor jouw, binnen 24 uur al een gat erin
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl