Eerste bike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding
Wat vinde julie van deze hij is tweedehands voor 525 euro te koop van iemand hij zegt dat het een grc met polini

van grc.!!
full polini!!
6.5pk!!
nieuwe koppeling!!
race klaar!!
100km/h!!
chrome kader!!
Gast

Bericht door Gast »

als ik zo in je topic kijk is het wel duidelijk;

je wilt net als iedereen het beste wat er is voor de laagste prijs, en dat gaat nou eenmaal niet :roll:

je bent 14 ga eerst maar eens kijken hoeveel het kost om een jaartje mee te rijden,dan bedenk je je wel twee keer...tenzij jij nog ergens een paar duizend euro teveel hebt liggen,dan hou ik je niet tegen.

vraag het de ervaren mensen hier maar eens zoals ruud die hier ook al heeft gereageerd, hoeveel het nou kost om een jaartje mee te doen.

als jij het leuk vind moet je het doen maar ik denk dat als je een bike van 500 euro koopt, jij niet nog is dat zelfde bedrag over hebt om een jaartje mee te racen :roll:

er zijn natuurlijk ook gewone races waar je wel met chineesjes mee mag doen,dat is ook allemaal een stuk goedkoper...
:wink:
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

heej
wat vind je van een zelfbouw?
miss wil je er eentje zelf bouwen?
of een 2e handse kopen? en dan kan je later met de zelfbouwklasse mee rijden!!
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

hhhhhm zelfbouw heb ik nog nooit geprobeert. Ik heb wel een handige pa (ingenieur) Hij kan iets laten lassen op zijn werk. Maar ik heb nog geen enkele onderdelen dus zou ik alles nieuw moetten kopen voor te maken en dat zou ook duur zijn niet?
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

hallo,
je kan het zo duur maken als je zelf wilt..
als je tweedehands een snel blokje koopt en de rest van een puch af haalt en zelf een frame maakt valt het best wel mee..
stel:
frame= 150 euro
banden/velgen en remmen( dit zijn dan wel 6,5 inch velgen en schrijfremmen!!= 75
blokje= 40 euro
tank en zit =125 euro
en de rest van de onderdelen= maximaal 100 euro
dan blijf je toch wel onder die 500 euro!!
en heb je ook een mooie bike hoor!!
je kan natuurlijk ook voor ongeveer 400 euro een zelfbouw kopen!!
of je maakt zelf een frame en koopt puch naven dat scheelt ook aardig!!
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gesloten