Hulp bij Afstelling
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Hulp bij Afstelling
Hallo,
Zit met een probleem met de afstelling...heb een butterfly carburateur.
Wanneer ik vol gas geef of...het gas snel opendraai dat stottert de Bike of valt hij zelfs uit. NU weet k niet of hij meer of minder benzine nodig heeft.
De bougie is helemaal zwart...dus daar concludeer ik uit dat hij te veel benzine krijgT? heeft iemand de oplossing....?
Alvast bedankt
Zit met een probleem met de afstelling...heb een butterfly carburateur.
Wanneer ik vol gas geef of...het gas snel opendraai dat stottert de Bike of valt hij zelfs uit. NU weet k niet of hij meer of minder benzine nodig heeft.
De bougie is helemaal zwart...dus daar concludeer ik uit dat hij te veel benzine krijgT? heeft iemand de oplossing....?
Alvast bedankt
Mmh lijkt mij sterK...wantuh die van me vrienden lopen wel goed en het is tog niet zo moeilijk de vraag te beantwoorden...
Hopelijk heeft iemand een oplossing...inplaats van commentaar.
Op het bokje draait hij ook niet lkker...geef Volgas en gooi gas dicht dan valt hij uit. Meer soort van Blubblub....? iemand enig idee
Alvast Bedankt
Op het bokje draait hij ook niet lkker...geef Volgas en gooi gas dicht dan valt hij uit. Meer soort van Blubblub....? iemand enig idee
Alvast Bedankt

- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Gewoon lezen, hij hoort in het Chinese Deel...NitroMike schreef:Mmh lijkt mij sterK...wantuh die van me vrienden lopen wel goed en het is tog niet zo moeilijk de vraag te beantwoorden...
Alvast Bedankt
En de zoekfunctie bestaat als sinds het begin van minibike.nl
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
mogelijke oplossing
draai de schroeven van je butterfly carburateur terug of kijk of dat je filter niet is verstopt of probeer een stukje te rijden zonder filter en kijk dan wat hij doet (ik werk veel met dat soort carburateurtjes die ook op kettingzagen zitten precies dezelfde)als je zonder filter probeert en hij doet het goed kijk dan of je filter niet helemaal dicht zit want zonder filter rijde is niet zo goed voor je blok snap je denk ik wel he. ohh ja en in een butterfly carburateur zit geen sproeier.