kheb 1vraagje nu als ik weg wil rijde dan houd ie nogal in maar alstie op toeren komt dan trekt em spontaan op het achterwiel heeft meschien iemand een verklaring of wat moet ik er aan verandere ofzo andere koppeling ofzo??
komt nu poline race uitlaat onder,polini 17,5mm carb set, sks lagers, polini 5 poorter, polini membraam, polini koppeling en koppelingshuis/klok
en natuurlijk alles frezen/polijsten en honda 125cc koeler (enkel/klein model). en nog een polini tankje.
oja, ik ben er nu al zeer tevreden mee,en hij rijd echt heel fijn
de polini 910s carena was wel veel sneller,maar ik vind de replica echt veel fijner rijden,en ik kan er ook heel wat beter op zitten.
heb de bike van mijn colega aangepakt, is nu erg!!! snel
heb verandert:
bzm carbon koppeling
bzm menbraam met carbon plaatjes
polini koppelings klok 7t
skf c3 krukas lagers
cilinder en carters getuned
bougie schacht aan gepast
polini org. race uitlaat
82 spoeier in carb. dus gewoon 14mm
Bougie schacht aangepast? wat heb je er aan gedaan? Vanwaar C3 lagers, volgens de SKF leverancier kan het standaard lager max. 44.000 toeren aan en hoeft er geen C3 toegepast te worden. Zit er standaard ook niet in.
Past het pakkingset van de Polini 6,2 pk watergekoeld? Hiet zitten nl. meerdere voetpakkingen in. Wat is (behalve de dikte) het verschil en welke pas je toe?