Het toerental waarop ik normaal de topsnelheid bereikte is nu het punt waarop de vermogenspiek begint, hij draait voor m'n gevoel zo'n 1500-2000rpm meer en is VEEL, VEEL sneller..
dannyrossi: hij gaat inderdaad als de brandweer. Had zelfs het idee dat hij wel erg veel toeren maakte op het rechte stuk. Nog bedankt voor de proefrit, ik ben overtuigd van de invloed die een uitlaat heeft!
altijd goed super 7 ....
maar we zijn nog niet klaar met sleutelen....
vogende stap is met tandwielen wat rommelen..
en tja die toeren....
hij loopt echt hoog door in zijn toeren maar.....we zijn ook niet gewend dat ze zo hoog in toeren kunnen komen.... dat is een van de grote verschillen van een goede uitlaat....
ik ben er erg blij mee......
kan weer niet w8ten tot ik weer kan.
Na montage van een 80mm Zocchi klok bleek dat deze aanliep in het koppelingshuis, enige optie was de dremel erbij pakken om't geheel passend te maken. Andere opties: compleet huis van Polini of Zocchi. Het is Zocchi geworden Denk dat de combinatie van 6T sprocket met rode veren een wereld van verschil zal maken..
Hier nog even wat visuele ondersteuning:
Als alles meezit is al dit schoons volgende week zaterdag te bezichtigen in de Uithof
Hoi Wim,
ik neem aan dat je het tegen mij had....
de stamas past heel goed..stamas heeft een polini blok en op mijn uitlaat staat polini op het demper.....
dus in principe is het gewoon een polini uitlaat
ik denk eerder dat het er een van de 910 is of zo
ik moest een gat bij maken om hem vast te zetten verder past hij er zo tussen
Goed bezig man...Wel leuk trouwens dat ik het zelfde verhaal op MF
ook tegen kwam
Cees
Hey Cees, ik hou m'n 'dagboek' ook op MF bij, daar blijven de topics iig zeker weten staan Hier @minibike.nl zijn meer mensen met een 911 replica, dus ik hoop dat ze gebaat zijn met de kennis welke ik door schade & schande vergaar
Waar heb je deze gekocht? indicatie kosten? PS is die koppeling in elkaar
gezet geleverd, of heb je hem zelf in elkaar gezet, ik wil graag weten van
welk materiaal je grondplaat is en HOEVEEL GRAM
Waar heb je deze gekocht? indicatie kosten? PS is die koppeling in elkaar
gezet geleverd, of heb je hem zelf in elkaar gezet, ik wil graag weten van
welk materiaal je grondplaat is en HOEVEEL GRAM
gr. Erwin
Jeemig! Wat een vragen allemaal.. :p
Bij Katrien in Leuven
€ 90,-
koppelingshuis + lager + klok zitten al in elkaar, koppeling wordt compleet geleverd incl. gewichtjes + rode veertjes. Je kunt ook je eigen koppelingshuis meenemen en dit wordt ter plaatse omgebouwd, service is super!! Geen idee uit welk materiaal de grondplaat bestaat.
Voor een compleet autocoolinghuis, bel en koppeling????
grondplaat zal wel 130 grams zijn.
Heeft dit bedrijf ook een internetsite? of kun je me anders ff de
tel-adres gegevens doorsturen, ik ben van plan een carbon koppeling
te kopen.
thx
Nee sorry, niet incl. koppeling :p Koppeling was 105 euro. Prijzen staan op: De site van *geen sponsor* LET WEL! Prijzen zijn excl. BTW!! Maar bij 'meerdere' aankopen wordt je wel gecompenseerd