Start niet meer??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Start niet meer??
Snap er nix van, hij starte altijd goed.
Maar toen ik ongeveer voor de vijfde keer benzine erin deed starte hij slecht en als hij starte sloeg hij af af je veel gas gaf.[/b]
Maar toen ik ongeveer voor de vijfde keer benzine erin deed starte hij slecht en als hij starte sloeg hij af af je veel gas gaf.[/b]
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zou kunnen dat je vlotternaald niet meer goed afsluit..Rob K schreef:Weet iemand misschien ook of het aan de vlotter of vlotternaald kan liggen dat die blijft haken ofzow????
Ff carburateur loshalen en de kleur van de bougie bekijken..
Waarschijnlijk problemen met benzine toevoer
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Hallo
Laats was er iemand bij mijn voor afstellen van de koppeling, na 1 rondje rijden ging hij slecht lopen in houden bij gas geven en wilde ook slecht starten.
Bleek bij nader onderzoek dat de bougie stuk was hij vonkte wel, maar niet via de elektrode hij sloeg namelijk door op de isolatie naast de elktrode hierdoor krijg je op de verkeerde plaats een vonk of mist er een aantal.
Dus even eruithalen en kijken of hij nog netjes vonkt via de elektrode (aanrader zet er gewoon een goede merk bougie in voorkomt problemen).
Laats was er iemand bij mijn voor afstellen van de koppeling, na 1 rondje rijden ging hij slecht lopen in houden bij gas geven en wilde ook slecht starten.
Bleek bij nader onderzoek dat de bougie stuk was hij vonkte wel, maar niet via de elektrode hij sloeg namelijk door op de isolatie naast de elktrode hierdoor krijg je op de verkeerde plaats een vonk of mist er een aantal.
Dus even eruithalen en kijken of hij nog netjes vonkt via de elektrode (aanrader zet er gewoon een goede merk bougie in voorkomt problemen).
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Ondertussen heb ik hier een voorraadje bougies van NKG liggen en ook die van jou heb ik hier nog liggen Goedkope troep die er standaard inzit. Was wel blij dat het de bougie was omdat de bike nog zo goed als nieuw was en ik echt dacht wat is dit nu weer*HANK* schreef:Hallo