Lucky 7 (chinees)van de winter

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

vind dat die fatpipe minder goed past maar je kun hem wel goed vastzetten..
en vind dat het bij allebij een ramp is om te monteren:S

ga denk ik verder rijden met die technigas, weet niet waarom maar goed :P vind hem er zoiezo beter uitzien :D

nu weer on-topic idd :roll:
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

erg mooi rik
veel suc6 en plezier er mee
kzal je meschien volgend jaar wel zien rijde bij de zeeuwse races
grtz jere
Bury

Bericht door Bury »

TG uitlaat is veel vetter dan die fatty pipe :lol:

en De Winter ik vind je bike helemaal top ook de pk's
8.6 pk :wink:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Heb je nog iets aan je frame gedaan? Verstevigd ofzo. Het is toch gewoon een chinees? Verder heel vet gedaan als je er echt het vermogen uit hebt wat je zegt :) Ik ben benieuwd naar die uitdraai.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Mag ik misschien antwoord :oops: Ik wil namelijk een puchblok op mijn chinees bouwen en vemoed dat ik het frame wel zal moeten versterken, maar als jij onverstevigd je bike niet kromtrekt met dat vermogen is er voor mij ook nog wel hoop :wink:
Marvin15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Je moet waarschijnlijk toch aan je frame lassen om dat puchblok passend te krijgen. Dan kun je net zo goed even een paar buisjes ertussen lassen. Hooguit een half uurtje werk extra..
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Re: ...

Bericht door de winter »

Xigh schreef:Mag ik misschien antwoord :oops: Ik wil namelijk een puchblok op mijn chinees bouwen en vemoed dat ik het frame wel zal moeten versterken, maar als jij onverstevigd je bike niet kromtrekt met dat vermogen is er voor mij ook nog wel hoop :wink:
Heb hem niet verstevigd omdat ik het blok nog maar 2 weken heb en ik het voor een goede prijs kon kopen maar hij staad nu te koop en frame is trouwens al verkocht.

Vorige eigenaar had hem wel verstevigd maar hoop voor je dat je geen Lucky 7 hebt wand is alluminium.

maargoed puchblok eronder bouwen valt met een lucky 7 ook niet mee (heb het al bekeken of het "mogelijk" is maar moet je die 2 stangen naast elkaar, verbouwen(waar je blok onder hangt zeg maar)
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Bury schreef:TG uitlaat is veel vetter dan die fatty pipe :lol:

en De Winter ik vind je bike helemaal top ook de pk's
8.6 pk :wink:
bedankt :P

technigas en fatpipe staan allebij te koop maar zijn meer geintereseerde(Hoe schrijf je dat?:S)
Gesloten