Skatebaan???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Xseron
forum gebruiker

Skatebaan???

Bericht door Xseron »

Hej ik ben nieuw op het forum.
ik had een vraagje...
Ik ben van plan om volgende maand een chinees aan te schaffen, maar voor dat ik dat doe zou ik graag willen weten of je ook op een skatebaan mag rijden.. :?:
WllmJn

Re: Skatebaan???

Bericht door WllmJn »

Xseron schreef:Hej ik ben nieuw op het forum.
ik had een vraagje...
Ik ben van plan om volgende maand een chinees aan te schaffen, maar voor dat ik dat doe zou ik graag willen weten of je ook op een skatebaan mag rijden.. :?:
Eerst en vooral, welkom op het forum.. wooow ik ben nog maar geregistreerd van eergisteren en ik mag al iem. welkom heten :lol: :lol:

Hier is eigluk al een topic over... gebruik ff de 'Zoek' knop... Wie zoekt die vindt..
Normaal gezien mag je niet in het skatepark rijden met je minibike want dat is een openbare plaats, en op geen enkele openbare plaats mag je rijden met je mini... (zie ook andere topic betreft rijden in een openbare zone)

Grtz WllmJn
Gast

Bericht door Gast »

hele makkelijke regel:

overal waar een hek om straat, en niet te betreden is voor overige verkeer( da's van voetgangers tot auto's etc... ) en jij kan het afsluiten+toestemming van de eigenaar van de grond. daar mag jij lekker op rijden :P

geen privé grond= altijd openbaar en dus niet toegestaan.

rustig industrie terrein wil de politie ook nog wel is door de vingers zien :roll:
Gesloten