Beginners-minibike kopen.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
bengo

Beginners-minibike kopen.

Bericht door bengo »

Hoi iedereen,

ik lees al enkele dagen jullie forum en nu ben ik van zin om een minibike te gaan kopen. Ik las al enkele dingen over merken etc, maar wil graag nog wat meer info + waar ze best te kopen zijn (eventueel online).

1) Welke zijn de beginnersmerken? + foto's aub!
2) Waar kan ik online minibikes bestellen (betrouwbaar).
3) Hoe lang gaat een minibike gemiddeld mee bij goed onderhoud?

Groeten, michael
stefano

Bericht door stefano »

gebruik de zoekfuntie trefwoord chinees,V-racer,lucky 7,merkloos.

Of kijk bij paddock bij chinese bikes

Stefan
Gast

Bericht door Gast »

hallo je zou ook ff op www.pocketbike-europe.com kunnen kijken daar heb je er ook een paar. :D

ralph.
Bury

Bericht door Bury »

voor een beginner zou ik een chinees aanraden

Afbeelding

Afbeelding

online minibikes bestellen kun je hier doen

http://www.pocketbike-europe.com/

hoelang een chinees meegaat weet ik niet echt hangt er af hoe je met die dingen omgaat, maar als je hem goed onderhoud denk ik dat ze misschien wel een half jaar of minder mee gaan ,
het licht eraan hoe je hem onderhoud :lol:
racechinees
forum gebruiker

Bericht door racechinees »

een half jaar of minder is wel erg kort.

Een chineesje kan zeker langer mee dan die 6 maanden. Je hebt er gewoon wat meer onderhoud aan. Maar dat houd je altijd met elke mechanische hobby. Onderhoud heb je altijd.
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Half jaar :roll: kan makkelijker langer hoor :? heb 3 sendai's onder mijn hoede en heb af gezien van de standaard problemen van niet willen starten enzo. wat nu allemaal verholpen is, nog geen enkel probleem er mee gehad :) Een chineesje kan best lang mee gaan hoor :) ligt er aan hoe je hem onderhoud en wat je er mee doet 8)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Raytje192 schreef:Half jaar :roll: kan makkelijker langer hoor :? heb 3 sendai's onder mijn hoede en heb af gezien van de standaard problemen van niet willen starten enzo. wat nu allemaal verholpen is, nog geen enkel probleem er mee gehad :) Een chineesje kan best lang mee gaan hoor :) ligt er aan hoe je hem onderhoud en wat je er mee doet 8)
zit geen houdbaarheidsdatum bij :P maar ik heb hem nu denkk 4 mnd en ga al een nieuwe kopen, en niet omdat hij het niet meer doet ofzo maar wil gewoon iets wat betrouwbaar is... en dat is een chinees ABSOLUUT niet wand je kan dat als je hem net hebt ingereden en je geeft hem 'onderhoudsbeurt' kan je best hebben dat hij na 15 min. weer aan zo'n onderhoudsbeurt toe is omdat hij weer kapot is:S en dan kun je wel zeggen van andere koppeling, carb., uitlaat, cilinder en vertanding maar toch kan het altijd nog kapot ook al onderhoud je hem goed
Gesloten