Interessante aanbieding LC minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Dit is inkoopaktie nummer drie. Ik heb meegedaan aan nummer 2. Heb mijn produkten wel gewoon ontvangen. Anders lees daar even op het forum over hoe of wat
Gast

Bericht door Gast »

icecubes schreef:Dit is inkoopaktie nummer drie. Ik heb meegedaan aan nummer 2. Heb mijn produkten wel gewoon ontvangen. Anders lees daar even op het forum over hoe of wat
Moest jij je minibike ook aan de haven ophalen? Of werd het verzonden?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ dmcruley

Zwarte letters aub!!!
Gast

Bericht door Gast »

Saiko schreef:
icecubes schreef:Dit is inkoopaktie nummer drie. Ik heb meegedaan aan nummer 2. Heb mijn produkten wel gewoon ontvangen. Anders lees daar even op het forum over hoe of wat
Nee niet ophalen bij de haven...Hij krijgt ze binnen en je kan ze dan ophalen bij zijn opslagplaats. Eventueel kon hij ook verzenden.
Gast

Bericht door Gast »

icecubes schreef:
Saiko schreef:
Nee niet ophalen bij de haven...Hij krijgt ze binnen en je kan ze dan ophalen bij zijn opslagplaats. Eventueel kon hij ook verzenden.
En waar was dat de vorige keer als ik vragen mag?
Gast

Bericht door Gast »

Ik dacht in Best..Ergens bij Eindhoven ligt dat...
Gesloten