Mss even bij vertellen dat de kleuren beide, zowel het geel als oranje/rood, fluo kleuren worden.
Het orangje word dus meer oranje/rood, zoals stevie tai chi zijn rood.
Ook zit er iets achter het concept en kleuren stelling.
Het concept is snelle lijnen te creeren. De gele accenten vanvoor spits en dun en naar achtere breder maar in een uitloop als een pijl het oranje/rood vult dan de rest op. De pijl komt nog eens terug in het geel aan de snuit. Om het niet "te" qua kleuren te maken word het frame zwart(grijs was maar een mogelijkheid omdat het frame nu deze kleur heeft).
Wat de velgen betreft vond ik zwart iets mooi hebben als de kuip erop staat maar aangezien ik die zelden of nooit opzet leek mij het zwart wat overweldig te worden.Vandaar koos ik ook om een tegengestelde kleuren t.o.v het concept voor de velgen, dan zou je je eigenlijk de kuip moeten wegdenken.
Nu de kleuren zijn eigenlijk vrij simpel uit te leggen: Malossi is voor mij echt het van het en het fluo vond ik opzich vrij gewaagt en niet zo alledaags. De naam van de bike word, als deze kleurenstelling word toegepast, ook vanzelfsprekend MALOSSI-BIKE!
Zo dat is het hele verhaal errond maar zo weet iedereen dus dat het idee niet zomaar nagedaan(Heb ik niet op tegen maar wou ik gewoon niet doen)is en wat orginaliteit heeft.
Greetz Sharkbite