Je moet het ook zo zien dat als de kuip eraf.
Zal waarschijnlijk iets gaan doen met kleur rond de velgen omdat de kader al volledig zwart is.
Ik ga hier wel pas na mijn examen aan kunnen beginnen dus rond juli
Maar laat in tussen tijd mar suggesties en reactie komen.
Greetz Sharkie
He das ook toevallig, ik ben ook een beetje aan de slag met de kleuren gegaan voor mn B1 rep, en kom ook op zon kleuren combo uit, ik ga ook zwarte velgen doen met orangje rand, staat echt super!!
Double_J schreef:He das ook toevallig, ik ben ook een beetje aan de slag met de kleuren gegaan voor mn B1 rep, en kom ook op zon kleuren combo uit, ik ga ook zwarte velgen doen met orangje rand, staat echt super!!
Succes met je bike!!
hmm..weet niet precies wat ik dr van moet zegge..
aan de ene kant denk ik van..beetje nageaapt..aan de andere kant..sjah 't is je eigen bike..
ga je em precies zo maken?
geloof dat sharkbite het ook al DE "mallossi bike" wilde gaan noemen..
kan nu dus ook niet meer..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
Double_J schreef:He das ook toevallig, ik ben ook een beetje aan de slag met de kleuren gegaan voor mn B1 rep, en kom ook op zon kleuren combo uit, ik ga ook zwarte velgen doen met orangje rand, staat echt super!!
Succes met je bike!!
aan de ene kant denk ik van..beetje nageaapt..aan de andere kant..sjah 't is je eigen bike..
MvG DoeDe
Huh? ik zei toch duidelijk KLEUREN COMBO ??Ik zag net pas dat hij een soort van Malossi Bike had ontworpen, ik heb totaal wat anders alleen Fluor groen en orangje en die velgen komen overeen.. ..
Succes met je bike!!
MvG DoeDe
Huh? ik zei toch duidelijk KLEUREN COMBO ??Ik zag net pas dat hij een soort van Malossi Bike had ontworpen, ik heb totaal wat anders alleen Fluor groen en orangje en die velgen komen overeen.. ..
o zo..ja ff niet goed bij nagedachd dan..
mijn excuses..
MvG DoeDe
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
doede46 schreef:
MvG DoeDe
o zo..ja ff niet goed bij nagedachd dan..
mijn excuses..
MvG DoeDe
Tjaa, dat overkomt de beste toch... Ik regel snel ff een foto, maar hij staat al ingepland bij de spuiterij op mn werk. Dus ga niet veel veranderen aan mn kleuren combinatie, maagoed hij lijkt er totaal niet op, dus verder geen zorgen
Ze zeggen snel dat je iets namaakt, je moet toch gewoon doen wat je zelf mooi vind, ben ook fan van deze kleurencombo en natuurlijk ook van malossi. Geen enkele kleurencombo is nog origineel, tjah misschien als je fan bent van schijtgroen met nog wat roze en geel ertussen (kan misschien ook nog een mooi effect geven). Ik zou zeggen, ga ervoor sharkbite.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730