ja dat is morgen.Elite_Daan schreef:Is het morgen ( Donderdag ) , In uden , wedstrijdjes?
Gr Daan
wanneer krijg je je blata ??
groetjes pris
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Verder lezen als je neus lang is Daan.Elite_Daan schreef:Is het morgen ( Donderdag ) , In uden , wedstrijdjes?
Gr Daan
priscilla schreef:ja dat is morgen.Elite_Daan schreef:Is het morgen ( Donderdag ) , In uden , wedstrijdjes?
Gr Daan
wanneer krijg je je blata ??
groetjes pris
rijd jij bij beginners of gevorderdenElite_Daan schreef:kan ik volgende week zaterdag ook weer naar theo bellen om me alvast in te laten schrijvenTalby schreef:jaaaa inschrijven dusssss!!!!!!!!! bellennnnElite_Daan schreef:Is het morgen ( Donderdag ) , In uden , wedstrijdjes?
Gr Daan
Gr Talby![]()
Jep , kwil denk wel mee doen alleen , ik meot suprse kado's halen , want wij doen suprise mets sinterklaas :S)
priscilla schreef:rijd jij bij beginners of gevorderdenElite_Daan schreef:kan ik volgende week zaterdag ook weer naar theo bellen om me alvast in te laten schrijvenTalby schreef: jaaaa inschrijven dusssss!!!!!!!!! bellennnn
Gr Talby![]()
Jep , kwil denk wel mee doen alleen , ik meot suprse kado's halen , want wij doen suprise mets sinterklaas :S)![]()
groetjes pris
wat voor een minibike heb je nu?Elite_Daan schreef:priscilla schreef:rijd jij bij beginners of gevorderdenElite_Daan schreef: kan ik volgende week zaterdag ook weer naar theo bellen om me alvast in te laten schrijven![]()
Jep , kwil denk wel mee doen alleen , ik meot suprse kado's halen , want wij doen suprise mets sinterklaas :S)![]()
groetjes pris
Nu nog bij beginners , als ik mijn blata heb ga ik bij de gevorderde