dus mijn vraag:
is er in de afgelopen maanden nog iets veranderd aan je bike??
kblijf hem echt tov vinden

heb je ergens ook nog filmpjes ervan??
gr.
erwin
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Nee eigenlijk niet, alleen het nummer is nu 6 en in het blok heb ik een lagerkamer gedraaid, omdat een secundair tandwiel met alleen aan 1 kant een lager niet werkt.rossi-nr.1 schreef:laatste bericht geplaatst op 5 januari:
dus mijn vraag:
is er in de afgelopen maanden nog iets veranderd aan je bike??
kblijf hem echt tov vinden![]()
heb je ergens ook nog filmpjes ervan??
gr.
erwin
Helemaal mee eens.Rem vermogen is minstends zo belangrijk als motorvermogen. Misschien nog wel belangrijker........................
die kappen kun je nie kopenXander schreef:ey man, je uitlaat aan de hoofdmaten van een c20 laten doen, is misschien iets teveel van het goede, iets langer, lekker steile eindkonus..
verder, mooi frame!
een vraatg, Dat vliegwielkapje, waar kun je die kopen, kzie ze weleens vaker, ook koen heeft er zoeen...
Xander.
Ik heb diverse uitlaten getest op een testbank. met de yasuni c20 had ik hele goede resultaten, in vergelijk van een technigas gaf het op de testbank bijna 2 pk meer. Ik moet er wel bij vertellen dat ik altijd erg licht gegierd afgesteld sta en daarom hoog in de toeren rij.Xander schreef:ey man, je uitlaat aan de hoofdmaten van een c20 laten doen, is misschien iets teveel van het goede, iets langer, lekker steile eindkonus..
verder, mooi frame!
een vraatg, Dat vliegwielkapje, waar kun je die kopen, kzie ze weleens vaker, ook koen heeft er zoeen...
Xander.
Nee, dit is buis rond 20x1,5. Dit is dus dunwandiger dan hydropijp.Wat voor een buis heb je gebruikt, ook van die hydroliek buis die hank ook heeft gebruikt???
Voor de kuipdelen zat ik aan blauw te denken, en wat stickers betreft?*HANK* schreef:Hallo Roel.
he ziet er goed uit leuk kleurtje zo, wat voor kleur wordt de rest.
Ook nog stickers van sponsoren voor komend seizoen?
Gr HK Racing.....