we hebben het op onze demo bike gezet en dat is een nitro sport watergekoelt met 20mm del cab en met vol gas (+/- 100km/h) gaat ie gewoon op zijn achterwiel
het enige nadeel van dit setje je doet niet zolang met een huls...
ps hoop dat ik het er zo mag neer zetten van de mods?? ondat dit wel een beetje reclame is
gr stefan
ey ik vraag me af of jullie een filmpie hebben of iets dergelijks van jullie demo bike ik heb namelijk z`n zelfde bike maar lijk me wel gek nos er op te hebben hij vliegt nu al laatstaan met nos? ?
ik kan er zo nos opzetten alleen moet ik nog een kleinere fles hebben
de fles van me pa in de auto is 1 meter en een vulfles is 2 meter en 50cm dik(hebben we ook staan)
greetz Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
jordy 15 schreef:Waarom maak je geen frame om die tank heen ??
Lijkt me wel gruwlijk, zie een een nosfles van een meter lang met 2 bandjes en een blok en een stuur
die fles van een meter is van me vader en kan ik dus niet op me minibike zetten op dit moment zit hij niet op de auto maar staat in huis foto:
als ik zelf een kleine fles kan maken kan ik hem er zo opzetten en hem bijvullen
greetz Bram
17.5mm carb
Hoe groot is die tank? En wat rijd je pa voor auto, want ik denk niet dat hij zoiets in een Opel kadett gooit. Scheelt het wat of niet?
Ik wens je trouwens veel succes als je zelf een tank gaat maken, zeg wel waar en wanneer je hem gaat gebruiken want dan ga ik in de schuilkelder
Xigh schreef:Hoe groot is die tank? En wat rijd je pa voor auto, want ik denk niet dat hij zoiets in een Opel kadett gooit. Scheelt het wat of niet?
Ik wens je trouwens veel succes als je zelf een tank gaat maken, zeg wel waar en wanneer je hem gaat gebruiken want dan ga ik in de schuilkelder
deze tank zat in een 205 gti en is een meter hij gaat waarschijnlijk weer in een 205 maar eentje met een turbo erop . je voelt het wel in een auto maar het is niet zo extreem als in die films dat je helemaal je stoel in wordt gedrukt en het is ook niet zo snel op je kan er ongeveer 1.5 uur mee volgas rijden. ik ga heel misschien een nostank maken op me mini het licht eraan of het blok het kan houden zonder motorproblemen en vastlopers en of ik aan materiaal kan komen
greetz Bram
17.5mm carb