Hopmotorsport

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

stefano

Bericht door stefano »

Ik denk dat je frankrijk en Belgie er ook bij mag noemen...

Ik wacht nu al 3/4 jaar op een voorremklauw,en Reinder Strijk(ook nogal vergeetachtig :wink: )om de 2 dag en bellen,Ja ik ga vandag de onderdelen opsturen....Je raad het al iedere week word het op gestuurd.
Binenkort heb ik remklauwen op voorraad dan krijg ik er 100 binnen zovaak het verstuurd is.:D :D

Nog steeds niks gehoord van Hop trouwens,ik ga morgen ff bellen

Heeft de rest ook nog geen onderdelen?

Stefam
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Nou ik had een achter as besteld 3 bougie's en een start haspel met veer en koord Vorige week maandag besteld gister binnen.Dus valt opzich wel mee maar had van mensen gehoord die het na 4/5 dagen hadden maar ja ligt aan de levrancier voor de rest over klantvriendelijkheid enzo niets te melden. :wink:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

heey bikers

nou ik heb genoeg van het wachten en ga zaterdag naar belgie toe onderdelen halen want daar is alles op vooraad.
is wel 230 km maarja je moet er wat voor over hebben he :?: :wink:

groetjes
Gast

Bericht door Gast »

Waar in belgie? :)
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hey prozaq

naar grc belgie, www.pocketbike.tk hoezo wou je mee?

groetjes
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hey

nou ik ben er geweest en al mijn onderdelen die ik hebben wou dus kan aan het sleutelen :lol:
prima service daar alleen wel ver rijden :shock:

daaaaaaggggg
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Dus we kunnen je binnenkort weer verwachten in Zaltbommel?
tijdje niet gezien daar.

ben je de bike aan het sneller maken of??

mijn blok word momenteel ook nagekeken
misschien dat hij dan een keer redelijk van zijn plek komt.

zie je wel weer een keer in Zaltbommel denk ik/

gr.

p.s succes met sleutelen
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hey double

nee ben hem niet sneller aan het maken maar klaar aan het maken voor het nieuwe seizoen.
je weet wel nieuwe lagers zuiger enz enz.
zal er binnenkort zeker weer zijn!

groetjes
GRC62RR
forum gebruiker

Bericht door GRC62RR »

bij hop is de servies echt wel top, en wat betreft de levertijd, zijn zij ook maar afhankelijk van die spahgetie boeren in it. en die nemen hun afspraken niet zo nouw.
stefano

Bericht door stefano »

Ik ben maandag door HOP gebeld,vandaag een pakketjes boer langs geweest,alleen heb geen geld klaargelegd dus kon het niet betaald worden.

Stefan
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

heb zaterdag 31 december iets besteld en nu nog steeds niet binnen.heb woensdag iets besteld en nu incompleet binnen gekregen..ik bel HOP op en ik krijg een vrouw aan de lijn die me niet verder kan helpen..k word echt kwaad op hop.
Laatst gewijzigd door Nicolaas-racing op vr 13 jan 2006, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

hey nicolaas racing

weet je wel dat hop die spullen uit italie moet bestellen?

en dat ze daar dicht zijn met kerst en oud en nieuw!!!
dat je iets incompleet binnen krijgt heb ik ook wel eens maar dat doet hop vaak om te zorgen dat je tog weer verder kan met iets want hij had ook kunnen wachten met opsturen dan had je nog niks gehad......
verder denk ik dat je geen rare dingen moet zegge als die doos achter de telefoon.hou dat gewoon voor je!!!
iedereen doet zn best in deze wereld ook jij zal wel eens iets niet kunnen maar om je dan meteen uit te gaan schelden voor klootzak is ook een beetje nutteloos vind je niet???

ciao jeffrey
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

ja ik moet dan wel verder kunnen maar dan moet hij het wel daarna weer opsturen want ik betaal daar wel het volle bedrag voor en dat Hop het daarna niet opstuurt want ik wacht nog steeds op een start haspel met veer een koord en heb alleen een zielig touwtje gekregen. en dat heb ik 1 december besteld en ik heb het nog steeds niet hoor
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Bel even naar ze,zoals je al gedaan heb..en als je dan Die mevrouw krijgt vraag je even naar Vincent.En vraag dan even op hoe of wat :wink:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Je kunt zeggen wat je wil van Hop motorsport, maar hij is wel degene die het meeste van grc en polini op voorraad heeft liggen en je kunt echt bijna altijd bij hem terecht, ook voor vragen ergens over.....
Ennn hij heeft er verstand van , heeft ook nie iedereen.
Plaats reactie