ik zit nog in het dubio, ik kies tussen een DYNA of een HPI ontsteking,naar horen zeggen was de hpi beter vanwege de de vervroeging en de verlating alleen deze had meer gewicht.ivm de binnen rotor. Wie heeft er ervaring met een van deze ontstekingen?
de DYNA was mooi ligt.maar had als nadeel een accu.Nu de vraag wat is jullie voorkeur en waarom?
ik kijk niet naar de prijs,die is het zelfde,
ik hoop dat je een optie hebt bvd groet job middendorp uit raalte
ontsteking
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- rkpdude
- forum gebruiker
- Berichten: 962
- Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
- Locatie: Noord Holland
- Contacteer:
als je toch gebruik van een accu gaat maken, en een zeeeer licht vliegwiel wilt hebben, kun je gewoon je contactpunt onsteking ombouwen. gebruik alleen het exentriek van je vliegwiel en een accu voor de stroomvorziening, en kijk hier, een onsteking met een zeer snelle gasreactie.....................