Ik zeg niet dat het klopt, maar voor een Chinees is het goed gekopiëerd.
Maar uitlaten ontwerpen met Bimotion heeft niet echt heel veel nut, ik denk dat je dan beter de originele uitlaat kan verlassen.....
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
De smeer kanalen aangepast in het blok (vergroot).
Komende week wordt de nieuwe uitlaat gemaakt (een test uitlaat).
Eind deze week hopen we het blokje in elkaar te kunnen zetten (we wachten alleen nog op wat kleine onderdelen).
En eingelijk hopen we a.s. zaterdag de eerste test te kunnen doen.
update pag 1 met foto´s
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Kom net van de kartbaan met men b1 rep. en ja hoor .....koken dat ie deed !!
Iemand ideetjes voor aanpassingen om dit probleem te verhelpen ??
Zou wellus willen weten wat de meeste b1 rep,s hebben aangepast voor indoor ??!!
Wij hebben de kvs-aansluitingen groter geboort en 2 kanalen in de cilinder ook, want die zijn in ieder geval veel te klein.
Doet het pompje het wel goed ?
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
ab-tuning schreef:Wij hebben de kvs-aansluitingen groter geboort en 2 kanalen in de cilinder ook, want die zijn in ieder geval veel te klein.
Doet het pompje het wel goed ?
Ik heb ook de binnen kop nog aangepast (wat weggefreest), de aansluiting in de buitenkop heeft daar geen goede doorstroming.
Het blok staat weer inelkaar en hangt onder de bike, de achterbrug moest nog even gericht worden en de ketting wielen recht voor elkaar.
Wat is dat schots en scheef zeg (komt door die spleet ogen denk zitten half dicht bij die gasten) maar nu zit het weer recht.
Morgen vroeg (31-12-2005) nog de laatste dingen monteren, EN DAN GAAN WE TESTEN eens kijken wat we er van gebakken hebben.
Hier nog even een foto van het blokje.
Laatst gewijzigd door *HANK* op zo 01 jan 2006, 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Ik ben zelf nu ook bezig om de koeling te verbeteren. De originele radiator was dusdanig lek dat hij meteen de kliko in kon. Deze week heb ik een radje opgehaald van een opel corsa (tip van wim grob) en die komt er vandaag onder te hangen. Ook wil ik na de tip van hank en ab, de koelkanalen even nalopen.
Zal ik de foto's van de ombouw van de rad hier posten of in een apart topic???