prozaq's poser-topic
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ben het helemaal eens met de slechte rem eigenschappen van de voorrem.
Ik krijg hem niet naar wens afgesteld. Achter doet het wel aardig maar die gebruik je minder vaak als voor.
Dus nieuwe remhendels moeten een hele verbetering geven?
En het maakt voor de eigenschappen niet zoveel uit als je maar 1 schijf gebruikt? Moet dit dan links of rechts zijn?
Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.
Ik krijg hem niet naar wens afgesteld. Achter doet het wel aardig maar die gebruik je minder vaak als voor.
Dus nieuwe remhendels moeten een hele verbetering geven?
En het maakt voor de eigenschappen niet zoveel uit als je maar 1 schijf gebruikt? Moet dit dan links of rechts zijn?
Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.
- doede46
- forum gebruiker
ik kan je maar 1 ding zeggen,probeer hetBaan schreef:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wat houd je tegen om het te proberenBaan schreef:

Wat de remmen betrefd, trek ze eens uitelkaar en kijk goed hoe het werkt en wat je kunt verbeteren, neem rustig de tijd en wees creatief.
succes verzekerd

[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Tip: als je snel stil wil staan dan moet je een aantal pinnetjes maken op je remblok die precies in de gaatjes passen. Succes verzekert. Ik kan je garanderen dat je snel stil staatRichard D schreef:Wat houd je tegen om het te proberenBaan schreef:
Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.![]()
Wat de remmen betrefd, trek ze eens uitelkaar en kijk goed hoe het werkt en wat je kunt verbeteren, neem rustig de tijd en wees creatief.
succes verzekerd(nee ik ga niets voorkauwen)

Haha.
Maar jah het is veel leuker om het zelf uit te zoeken, dat geeft een beter gevoel

Die technigas GP1 past erop, maar helaas wel met de standard bocht, dit omdat de bocht van de GP1 te kort is.
Heb hem nog niet getest maar het geluid is veerbelovend. Ik moest wel op een aantal plekken wat ruimte maken om die grotere expansie kwijt te kunnen.
Ook iets waar ik niet tevreden mee ben is dat mijn benzine slang nu erg dicht langs de uitlaat loopt, wel zit die veer er nog omheen maar toch ben ik bang dat het te warm word voor het slangetje. Ben er nog mee bezig om daar een oplossing voor te vinden. Verleggen van het slangetje is niet echt een optie omdat het nippeltje van de tank zo onlogies is geplaatst.
Waar kan ik een uitlaat bocht laten maken zodat ik het standard bochtje kan laten vervallen? Is het dan ook verstandig om de maat van die GP1 aan te houden of zou ik hem nog groter laten maken?
Ik zal vanmiddag wel ff wat fotootjes maken om te laten zien dat het wel een succes is.
Heb hem nog niet getest maar het geluid is veerbelovend. Ik moest wel op een aantal plekken wat ruimte maken om die grotere expansie kwijt te kunnen.
Ook iets waar ik niet tevreden mee ben is dat mijn benzine slang nu erg dicht langs de uitlaat loopt, wel zit die veer er nog omheen maar toch ben ik bang dat het te warm word voor het slangetje. Ben er nog mee bezig om daar een oplossing voor te vinden. Verleggen van het slangetje is niet echt een optie omdat het nippeltje van de tank zo onlogies is geplaatst.
Waar kan ik een uitlaat bocht laten maken zodat ik het standard bochtje kan laten vervallen? Is het dan ook verstandig om de maat van die GP1 aan te houden of zou ik hem nog groter laten maken?
Ik zal vanmiddag wel ff wat fotootjes maken om te laten zien dat het wel een succes is.

Laatst gewijzigd door Baan op ma 05 dec 2005, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini-biker15
- forum gebruiker