als ik aan het koort trek stotterd het heel erg je moet ook heel hard trekken om het eruit te krijgen
ik heb de trek start er oook al af gehad maar kon niks vreemds zien? iemand ook zoiets mee gemaakt heb dat ding net een week nog maar een keer gestart het is een minibeike type west
West schreef:als ik aan het koort trek stotterd het heel erg je moet ook heel hard trekken om het eruit te krijgen
ik heb de trek start er oook al af gehad maar kon niks vreemds zien? iemand ook zoiets mee gemaakt heb dat ding net een week nog maar een keer gestart het is een minibeike type west
groeten peter
ik denk dat je rondsel of hoe je dat ook noemt versleten is
had ik ook na 2 dagen omdat ze deze krengen van plastic maken
dan glijd hij over het vliegwiel heen dat geeft een stotterend effect
bestel een stalen en je probleem zal hoop ik weg zijn
Ik heb me trekstart helemaal kapot getrokken, hoe voorkom je
dat. Ik wil er een powerfilter opzetten (nu dat zwarte doosje), maar moet je daarvoor je achterband eraf halen.
hij doet het en hij gaat als een speer ik heb me boegie schoongemaakt en de slangetjes en de trekstart gaat nog beetje stroef maar hij doet het nu wel lang lopen k*tten met die stationer schroef maar hij rijd
dat plastic ik wel al wat gesleten wel stom dat ze dat niet meteen van ijzer maken zal kijken voor een ijzere bedankt jongens
Ik heb me trekstart helemaal kapot getrokken, hoe voorkom je
dat. Ik wil er een powerfilter opzetten (nu dat zwarte doosje), maar moet je daarvoor je achterband eraf halen.
die trekstart stond hier boven daar kan je dus een ijzeren voor nemen
maar die powerfilter heb ik geen id wil ik ook wel weten