technisch regelement 2006

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ja voor ons wel ja...Maar ik denk dat de zelfbouw jongens ook graag willen weten waar ze aan toe zijn :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

hallo mede coureurs

ik heb wim de ruiter gesproken en het regelement is klaar en wordt zo spoedig mogelijk op de site gezet en naar jullie thuis gestuurd...

mvg jeffre #4 senior b
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

hallo mede coureurs

ik heb wim de ruiter gesproken en het regelement is klaar en wordt zo spoedig mogelijk op de site gezet en naar jullie thuis gestuurd...

mvg jeffre #4 senior b
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

spoedig zal overgens zijn als alle puntjes op die i zijn gezet in het regelement het is dus in grote lijnen klaar om ff duidelijk te zijn en vergisingen te voorkomen
Gast

reglement 2006

Bericht door Gast »

Heren,

:lol: Het is gelukt :lol:
Het Technisch Reglement (TR) staat op de site van RAP
www.pocketbikes.nl onder "Lid worden".
Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben ga dan niet roepen dat
het anders kan of zal.
Stuur een E-mail naar RAP met je vraag en/of opmerking.
We zullen je dan zo spoedig mogelijk antwoorden.

Namens RAP Holland
Andre Brouwers
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Heel mooi!
Bedankt Andre.
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

17.3 Klasse Senioren A en B
Fabrieks standaard minimotor, motorblok 2-takt 40 cc met
fabrieks standaard cylinder (evt vijf poorts), 15 mm
carburateur, uitlaatpijp fabrieks maar vermogensafhankelijk
vastgelegd. Max vermogen bij !CENCUUR! bedraagt 8,5 pk.
Fabrieks standaard minimotor, motorblok 4-takt 90 cc met
tweeklepskop en carburateur volgens !CENCUUR!.
Nokkenas en klepmaten vermogensafhankelijk vastgelegd.
!CENCUUR! vermogen 7,5 pk.


15 mm en 5 poorts dat word knalluhhh
groetzz dm racing team
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hallo

een 14/14 is toch 15 dacht ik, wie kan mij daar uitleg over geven?

mvg remco
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

Ik zou een PBHG 15 of een andere carburateur nemen waar wel een naald in zit, daarmee krijg je je mini veel netter aan het lopen (vooral oppakken)
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
luuky
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 19:11
Locatie: almelo
Contacteer:

Bericht door luuky »

hee remco

nee een 14/14 is geen 15 een 14/14 is een 14.18mm carburateur
groeten luuk
www.racingteamoostnederland.tk
Plaats reactie