simonini

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

red devil

Bericht door red devil »

bij 4tak zoeken ze alleen een uitlaat die een mooi geluid geeft .. voor prestatie hoef je niet bij en uitlaat te zijn bij 4 tak !

en als je een uitlaat bij ABT laat maken heb je in iedergevalt .. ( beste )
uitlaat voor jou set-up

ookal wil je di simo onder je minibike propen je moet hem zow verlassen dat dr helemaal niks meer van de uitlaat zelf ovber blijft !

neem gewoon paar bekende makkelijke uitlaatjes
proma gp
proma cc
leovinci .. niet echt een aanrader maar toen makkelijk pas te maken
gianelli metal .. scooter uitlaat
enz || En denk ook logisch na voor je keuze bij een uitlaat ||
Neluhz

Bericht door Neluhz »

red devil schreef:bij 4tak zoeken ze alleen een uitlaat die een mooi geluid geeft .. voor prestatie hoef je niet bij en uitlaat te zijn bij 4 tak !
!CENCUUR! niet :?
racertje

Bericht door racertje »

idd, misschien is een spoed cursusje 4 takt techniek wel op zn plaats bij deze jongen.
als je het niet weet is dat niet erg, maar ga geen mensen op het verkeerde spoor brengen met uitspraken die niet kloppen..

Nog even voor de topic starter;
laat gewoon een uitlaatje maken, ben je ongeveer 175 euro kwijt, maar je ben qua kosten toch al heel wat van plan....
Aan een snelle cilinder e.d. heb je ook niks (nou ja niks) als je uitlaat k*t is..
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Je kunt iid uitlaat het beste laten berekenen!!

En @ racertje, volgens mij is het andersom hoor(als je cilinder niet goed is heb je niet veel aan snelle uitlaat)
Gr Rik
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Uitlaat komt dus wel als laatste, want lijkt mij dat je opnieuw moet gaan berekenen als je je hele blok opnieuw gaat aanpassen.
racertje

Bericht door racertje »

je moet de hele boel op elkaar aanpassen natuurlijk...
als je met een scoot pijpie gaat rijden, en je laat bijv je uitlaatpoort standaard ben je naar mijn mening niet echt goed bezig..

alles hoort bij elkaar en alles is belangrijk om het maximale eruit te krijgen, en daar hoort dus ook je uitlaat bij...

en ja, of je uitlaat niet werkt bij een k*t cilinder, of de cilinder niet goed werkt op een k*t uitlaat is voor mij verder niet echt belangrijk eigelijk...
dan loopt het dus niet goed, en dat is wel belangrijk! das kl*te :lol:
Plaats reactie