Houdt in en als ik stop zit ie hoog in de toeren
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Houdt in en als ik stop zit ie hoog in de toeren
De titel zegt het al, maar als ik gas geef houdt hij ongelofelijk in en als ik dan even stilsta loopt hij heel hoog in de toeren.
Ligt dit aan me sproeier of me gasnaald?
toen ik hem net had werkte het nog wel gewoon.
Ik heb op zoeken gezocht maar ik ben er niet helemaal zeker van of zij precies het zelfde probleem als mij hebben...
PLZ help me!
Ligt dit aan me sproeier of me gasnaald?
toen ik hem net had werkte het nog wel gewoon.
Ik heb op zoeken gezocht maar ik ben er niet helemaal zeker van of zij precies het zelfde probleem als mij hebben...
PLZ help me!
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Je gaat eens je minibike moeten nakijken, hij verliest voortdurend puntjesXseron schreef:Oke,,,, anyway ik haal de carb er vandaag even af.. kijken of ik iets kan zien... misschien is de sproeier wel vies ofzo.... en ik verstel de gasnaald wel evne...... als het niks uithaald .. meld ik het wel even

...
Hehe, maar goed koop ff carburateur reiniger, dat maakt het zaakje lekker schoon. Je hebt het ook voor scooters en dan moet je het in je tank gooien ofzo en dan maakt het ook schoon, maar dat vertrouw ik niet zo dus maak gewoon je carb even helemaal goed schoon en eventueel je membraan enzo.
En let inderdaad even op de puntjes.
En let inderdaad even op de puntjes.
oke ik let op de puntjes.
Ik heb net me carb opengehaald en er was niks te zien.
Dus heb ik em maar weer in elkaar gezet en toen bleek alles weer te werken, heb alleen bij een testritje wel me pakking van me cilinder en me uitlaat kapot gereden. (baal als een stekker)
maar bedankt voor alles!
Ik heb net me carb opengehaald en er was niks te zien.
Dus heb ik em maar weer in elkaar gezet en toen bleek alles weer te werken, heb alleen bij een testritje wel me pakking van me cilinder en me uitlaat kapot gereden. (baal als een stekker)

maar bedankt voor alles!
Chinese bike:
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey