HOE KAN DIT !!!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
HOE KAN DIT !!!!!
hey ik ben al weken bezig met het afstellen met mijn minibike zoals vele weten op dit forum en opeens deed ik de choke helemeel dicht dus de luchtinlaat met dat hendeltje en hij liep gewoon en ik wou vragen hoe kan dit je moet hem tog normaal helemaal open doen
- wimgrob
- forum gebruiker
Re: ...
[quote="Xigh"]Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.[/quote]Je bent wel erg gauw aangebrand, niet iedereen weet alles zo goed als jij !!!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
...
Ik ben niet snel aangebrand, ik zeg wat driekwart van de mensen hier denkt. Ik maak meestal geen vier topics om hetzelfde te vragen.
@Abdullah, je kunt geen topic sluiten, dat moet een moderator doen. Dus zoals Doede46 ook al had gezegd; stel de vraag in je bestaande topic en als je dan opnieuw aandacht wil voor je topic dan wijzig je de titel van je topic en zet je er "update" ofzo bij.
@Abdullah, je kunt geen topic sluiten, dat moet een moderator doen. Dus zoals Doede46 ook al had gezegd; stel de vraag in je bestaande topic en als je dan opnieuw aandacht wil voor je topic dan wijzig je de titel van je topic en zet je er "update" ofzo bij.
is inderdaad vervelend, het word overal weergeven dat je de zoekfunctie moet gebruiken , doe je dat niet ben je in mij ogen in overtreding van de forum regels en dus zou ik het terrecht vinden als er is wat aan word gedaan door de moderators
zoals; 3keer onnodig topic= tijdelijke ban o.i.d.
sorry ik denk dat 98% het erg irriterend vind
dat ik denk zo'n 60% onnodige topics maakt is een andere kwestie.
maar ieder z'n mening,1fout is te vergeven maar 8 fouten moet gestraft worden
dus bij deze krijg je van een wel edelachtbare hooggelleerde niet moderator een waarschuwing
zoals; 3keer onnodig topic= tijdelijke ban o.i.d.
sorry ik denk dat 98% het erg irriterend vind
dat ik denk zo'n 60% onnodige topics maakt is een andere kwestie.
maar ieder z'n mening,1fout is te vergeven maar 8 fouten moet gestraft worden

dus bij deze krijg je van een wel edelachtbare hooggelleerde niet moderator een waarschuwing

Kvind dat Xigh helemaal gelijk heeft, ze zijn gewoon allemaal te lui om te zoeken..., kvind het niet zeggen ze dan, maar als ze eerst es zouden zoeken.Xigh schreef:Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.
nieuwe oplossing:WllmJn schreef:Kvind dat Xigh helemaal gelijk heeft, ze zijn gewoon allemaal te lui om te zoeken..., kvind het niet zeggen ze dan, maar als ze eerst es zouden zoeken.Xigh schreef:Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.
maak de IK VIND HET NIET topic