hey jah k vond het ook gezelig en k heb zin in 18 maar 1e wedstrijd in zwolle en iedereen een petige vakantie en een heel gezond 2006 en k zie jullie allemaal wel volgend jaar in 2006 maar wie gaan er allemaal kijken in zwolle als k mijn 1e wedsteijd moet groetjuh blatapower1989 oftewel jasper willems
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Ook van mijn kant uit alvast fijne kerstdagen en de beste wensen voor komend jaar !!!!!
Hopelijk zien we iedereen dan weer met al hun ledematen nog op de juiste plek
(ik ben trouwens wel benieuwd naar het strijdlied van *geen sponsor* waar talby het over heeft is dat lied te downloaden of de songtekst???? )
Mertun schreef:Ook van mijn kant uit alvast fijne kerstdagen en de beste wensen voor komend jaar !!!!!
Hopelijk zien we iedereen dan weer met al hun ledematen nog op de juiste plek
(ik ben trouwens wel benieuwd naar het strijdlied van *geen sponsor* waar talby het over heeft is dat lied te downloaden of de songtekst???? )
j aik wil het ook weten ik weet nog maar 1 stukjes iets met de blata`s aan de andere kant hela hallo ....de rest weet ik niet
blatapower1989 schreef:ja dat probeert iemand om dat het de laatste x was drm ging hij in z'n kertspak en omdat hij kerst is bijan drm snap je hahahaha groetjes jasper
Nee Jasper snap ik niet. drm en dergelijke. Leer eerst eens typen. Maar je bent niet de enigste hier die nog geen woord voluit kan typen.
Twan schreef:
Nee Jasper snap ik niet. drm en dergelijke. Leer eerst eens typen. Maar je bent niet de enigste hier die nog geen woord voluit kan typen.
Volgens mij worden we gewoon te oud voor die nieuwe spelling Twan!!
Ik snap er soms ook geen bal van.
Iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig nieuwjaar
k heb zin in 18 maart 1e wedstrijd in zwolle en iedereen een petige vakantie en een heel gezond 2006 en k zie jullie allemaal wel volgend jaar in 2006 maar wie gaan er allemaal kijken in zwolle als k mijn 1e wedsteijd moet groetjuh blatapower1989 oftewel jasper willems