ik heb een probleem met me minibike me cabrateur blijft maar overlopen
al me benzine loopt er ieder keer uit zodra ik me benzine kraantje aanzet(ook al ik rij) de benzine komt uit het overloopt slangetje en uit me vlotter zelf wie weet een oplossing voor!
denk dat je vlotter is blijven hangen, gebeurd veel bij chinezen.
weet niet of jij ook een chinees hebt
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Denk eigenlijk niet dat het de vlotter is. Het komt ook uit je vlotterkamer? Of drupt het bij je vlotterkamer. Misschien dat je pakking kapot is of dat het koperen beugeltje in je vlotterkamer niet meer goed afsluit.
Xigh schreef:Denk eigenlijk niet dat het de vlotter is. Het komt ook uit je vlotterkamer? Of drupt het bij je vlotterkamer. Misschien dat je pakking kapot is of dat het koperen beugeltje in je vlotterkamer niet meer goed afsluit.
ja het drupt er bij me vlotterkamer uit maar ik heb ook iets gehoord dat je vlotter dan niet goed afsluit ofzo en je vlottertje naar beneden of omhoog moet buigen dan heb ik al gedaan maar het werkt maar heel even naar een paar keer touren lekt ie al weer
Om dat te testen moet je ff je benzine kraan dicht doen en je vlotterkamer eraf halen. Dan zie je dat koperen beugeltje waar normaal je vlotter tegenaan zou duwen. Die duw je in en je zet je benzinekraan open. Dan zou hij niet moeten lekken, maar soms doet ie dat wel.
Xigh schreef:Om dat te testen moet je ff je benzine kraan dicht doen en je vlotterkamer eraf halen. Dan zie je dat koperen beugeltje waar normaal je vlotter tegenaan zou duwen. Die duw je in en je zet je benzinekraan open. Dan zou hij niet moeten lekken, maar soms doet ie dat wel.
Xigh schreef:Om dat te testen moet je ff je benzine kraan dicht doen en je vlotterkamer eraf halen. Dan zie je dat koperen beugeltje waar normaal je vlotter tegenaan zou duwen. Die duw je in en je zet je benzinekraan open. Dan zou hij niet moeten lekken, maar soms doet ie dat wel.
En als ie dan nog steeds lekt? wat is dan het probleem? ik heb hier namelijk last van...