uhm stoep is tog straatle mouton noir (sandy) schreef:doede46 schreef:je rijd tog niet op straat hé![]()
![]()
suc6 met je mini iig![]()
MvG DoeDenee tuurlijk niet, dat doet niemand hier toch?
(oefenen doe ik op de stoep!)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Echte motorenle mouton noir (sandy) schreef:fijn voor jullie dat je ergens mag rijden, en zoals ik al aangaf
't is voor mij/ons meer voor de lol, we zijn meer met auto's en echte
motoren bezig, en als we een keer lol willen hebben gaan we ergens rijden big deal hoor!
nee is in mijn ogen geen motor, meer een karikatuur van een motorWllmJn schreef:Echte motorenle mouton noir (sandy) schreef:fijn voor jullie dat je ergens mag rijden, en zoals ik al aangaf
't is voor mij/ons meer voor de lol, we zijn meer met auto's en echte
motoren bezig, en als we een keer lol willen hebben gaan we ergens rijden big deal hoor!is een minibike dan geen echte motor? je praat erover alsof het zo'n ding is met afstandsbediening
'k ben al ff bij jarno's geweest, voor steppies!Xigh schreef:LoL, nou jongens nou wil ik erover ophouden. Niet op de weg rijden en anders niet zeggen dat je dat doet, das veel beter voor de (kerst)sfeer.
On-topic dus maar werer
Ga je binnenkort al onderdelen halen of ga je hem eerst inrijden?
wie gaat er nou over door!Untiej Mini Racing schreef:Breek de kerst-sfeer niet... en ga niet door over het straat-rijden-wel-of-niet-onderwerp
We worden dood gegooid met deze discussie... en hierover komt nooit een overeenkomst..
Lekker ontopic. Klaar
dit vond ik nog wel normaal, maar als ik commentaar krijg van een mod,Xigh schreef:
LoL, nou jongens nou wil ik erover ophouden. Niet op de weg rijden en anders niet zeggen dat je dat doet, das veel beter voor de (kerst)sfeer.
On-topic dus maar werer
Ga je binnenkort al onderdelen halen of ga je hem eerst inrijden?