Standaar carbrateur/sproeier bij powerfilter ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gesloten
Gast

Standaar carbrateur/sproeier bij powerfilter ?

Bericht door Gast »

Kan ik me standaard carbrateur en sproeier houden bij een powerfilter, ik had een zwart boxje (std. filter) en die heb ik vervangen door een powerfilter moet ik nu ook nog andere sproeier en of carbrateur?
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Een andere carbu hoef niet,Je zou even moeten kijken wat ej bike met deze sproeier en powerfilter doet.Als hij begint te happeren of gek doet moet je er een grotere sproeier inzetten.
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Ok harstikke bedank, hier heb ik wat aan
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Ik mag toch hopen dat je sproeier te klein is ,anders heeft je powerfilter geen enkele zin gehad [ meer lucht is meer brandstof]
Als je motor nu niet meer wil lopen,probeer dan de choke iets dicht te doen,loopt ie dan goed,heb je een grotere sproeier nodig.
Gast

Bericht door Gast »

Hoe bedoel je te klein
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Door dat betere luchtfilter gaat er meer lucht in je mengsel, daardoor zou je te weinig benzine in je mengsel krijgen. Als je door dat nieuwe luchtfilter nog steeds goed rijd dan was je vorige mengsel veel te benzine rijk en heb je waarschijnlijk een behoorlijk verkoolde bougie. Controleer die even.
Door dat je meer lucht krijgt moet je ook meer benzine geven, dat is het in de basis.
Gast

Bericht door Gast »

Het was bij me oude luchtfilter idd te benzinerijk, dus als ik dit hoor zou die bij nieuwe powerfilter goed moeten rijd.

PS. Bedankt voor jullie goede hulp
Gesloten