wat moet ik kopen?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

WllmJn

Bericht door WllmJn »

Valeray schreef:
rs4life schreef:das waar;p teveel achter de computer is natuurlijk ook niet zo fantastisch :)

wat zijn trouwens absolute musts om te hebben voor als je gaat rijden ( zoals knie beschermers, benzine, olie ed ) :P

HELM,handschoenen,kniebeschermers.
Maar vooral een helm dan... geloof me als je met je koppie op de boord van het voetpad valt...dat wil je niet meemaken :shock:
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

WllmJn schreef:
Valeray schreef:
rs4life schreef:das waar;p teveel achter de computer is natuurlijk ook niet zo fantastisch :)

wat zijn trouwens absolute musts om te hebben voor als je gaat rijden ( zoals knie beschermers, benzine, olie ed ) :P

HELM,handschoenen,kniebeschermers.
Maar vooral een helm dan... geloof me als je met je koppie op de boord van het voetpad valt...dat wil je niet meemaken :shock:
Dan moet je maar niet op de openbare weg rijden.

Niels
WllmJn

Bericht door WllmJn »

dat is waar, maar op de kartbaan kun je evengoed onderuit gaan... khad gewoon niet nagedacht dat je alleen maar voetpaden vind op de openbare weg #-o
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

OP de kartbaan kan je ook onderuit gaan :roll:,nou dat is wel zeker heb toch weer een iets mindere val meegemaakt dan een schuiver :lol:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja,Op de kartbaan ga je net zo snel onderuit.En trouwens je mag toch niet zonder helm rijden op de kartbaan.Maar als je zelf denk veiligheid voor alles dan zou ik een Gimoto pak aanschaffen ( of ander merk ) Gimoto is tog ietsje goedkoper
Gast

Bericht door Gast »

de titel van dit topic heet: wat zal ik kopen...

ik raad je een bril aan :P ,er zijn al vele topics met informatie hierover :wink:

sorry, kon het niet late :roll:
Plaats reactie