Dit word hem denk ik...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Yamaha schreef:
Arjan S schreef:Ik heb vorgie we ook een minibike besteld, het zelfde type, alleen andere kleuren.
Die van mij kostte 155icl btw GRATIS thuisbezorgt.

Je zult even moeten zoeken op www.marktplaats.nl

Onder brommer en motoren, dan klik je naar mini en midi bikes.
Op de 6,7 of 8e pagina staan ze.

Het begin van de titel is, Gratis thuisbezorgt door heel Nederland, de aanbieder komt uit Noord Holland

Hier een fototje van de bike die ik besteld heb:

Afbeelding

Dit is het type Honda Conika Minolta waar maar 5 van geproduceerd zijn, ik had laatste.

Ik krijg hem Woensdag, omdat ik helemaal boven in Groningen woon, anders is de levertijd binnen 2dagen.
bij hem heb ik hem ook gehaald .... 155 + gratis thuis bezorcht .. die kerel is vitnamees ....hij heet victor....
Haha dat wist ik niet, wel betrouwbaar verder hoop ik 8)
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Arjan S schreef:
Yamaha schreef:
Arjan S schreef:Ik heb vorgie we ook een minibike besteld, het zelfde type, alleen andere kleuren.
Die van mij kostte 155icl btw GRATIS thuisbezorgt.

Je zult even moeten zoeken op www.marktplaats.nl

Onder brommer en motoren, dan klik je naar mini en midi bikes.
Op de 6,7 of 8e pagina staan ze.

Het begin van de titel is, Gratis thuisbezorgt door heel Nederland, de aanbieder komt uit Noord Holland

Hier een fototje van de bike die ik besteld heb:

Afbeelding

Dit is het type Honda Conika Minolta waar maar 5 van geproduceerd zijn, ik had laatste.

Ik krijg hem Woensdag, omdat ik helemaal boven in Groningen woon, anders is de levertijd binnen 2dagen.
bij hem heb ik hem ook gehaald .... 155 + gratis thuis bezorcht .. die kerel is vitnamees ....hij heet victor....
Haha dat wist ik niet, wel betrouwbaar verder hoop ik 8)
is ie ook .. hij is kennis van me pa

hij is verder wel beleeft ofsow :wink:
Gast

Bericht door Gast »

mensen..

als jullie zitten te twijfelen over een chinees van 250 euro of eentje van 160 euro maakt het allemaal niks uit. misschien is de kwaliteit IETS beter. maar ik spreek uit ervaring en het is zo als je een bike hebt en je gaat rijden wil je meer.. sneller.. dan kom je aan het tunen. koop dan een watergekoelde van 10 pk voor 450 euro dan ga je snel zat.. ik zou bij de aanscha maar eens eerst heel goed rondkijken.. en niet alleen op internet ma ook bij erkende dealers.. als je een beetje verder kijkt en rustig de tijd neemt om een bike te zoeken heb je ook niet snel spijt..

en jah een chinees blijft een chinees en daar gaan dingen aan kapot..

succes met de koop van een GOEDE bike

groet bezzl
ghost rider

Bericht door ghost rider »

kijk gewoon hierop heb je al een watergekoeld bike voor een goedkope prijs 10pk hebben ze ben van plan deze erbij te halen voor buiten circuit

http://www.miniracers.be/
Gast

Bericht door Gast »

Ghost rider...

ik had ff op die site gekeken...
en de blauwe >> http://www.miniracers.be/Pocketbike/superbike.htm

dat lijkt me wel wat..en is toch al beter van kwalitijd neem ik aan toch? :?:

maar zijn dat ook chinesen of niet?
Gast

Bericht door Gast »

das een MIDIBIKE.. even verder kijken op die site.. als je iets snels wilt hebben voor weinig geld staat hier best wel iets leuks op..

succes

bezzl
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Die blauwe, das niks. Niet een echte minibike (hij is wat groter, electrische starter enzo). Dus die zou ik zeker niet kopen.
ghost rider

Bericht door ghost rider »

das een midibike das echt nix voor te zien wel maar voor snelheid nix
het beste kun je zon waterkoeling nemen het kost iets duurder dan een luchtbike maar dan heb je ook iets :wink:
Gesloten