Polini 911 replica met tecnigas uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Niet helemaal mee eens
Met een "beetje'' talent red je het niet alleen hoor.
En wij grotere hebben voor en nadelen met die lange stelten van ons,maar een voordeel is dat we makkelijker met een knie aan de grond rijden en voor de kleintjes die dat doen die moeten hun bike veel platter leggen dan dat wij dat moeten doen. denk niet dat ik het op een gewone motor zomaar ineens durf om mijn knie tegen het asfalt te drukken, en voor die jongen van 6 is het precies hetzelfde maar hij drukt wel zijn knietje tegen de grond. Dus is wel erg makkelijk gezegd dat het 10 x makkelijker is voor de kleintjes. Weet niet wat jij deed met 6jaar maar ik was blij dat de zijwieltjes van mijn fiets af waren.
Die jongen rijd gewoon SUPER

Met een "beetje'' talent red je het niet alleen hoor.
En wij grotere hebben voor en nadelen met die lange stelten van ons,maar een voordeel is dat we makkelijker met een knie aan de grond rijden en voor de kleintjes die dat doen die moeten hun bike veel platter leggen dan dat wij dat moeten doen. denk niet dat ik het op een gewone motor zomaar ineens durf om mijn knie tegen het asfalt te drukken, en voor die jongen van 6 is het precies hetzelfde maar hij drukt wel zijn knietje tegen de grond. Dus is wel erg makkelijk gezegd dat het 10 x makkelijker is voor de kleintjes. Weet niet wat jij deed met 6jaar maar ik was blij dat de zijwieltjes van mijn fiets af waren.
Die jongen rijd gewoon SUPER

Steven
Die Just Bo...een ''beetje'' talent ben ik niet met je eens Sal
Rijd bijna elke Dinsdag avond met hem maar die jonge heeft geen ''beetje'' talent,Nee hij HEEFT gewoon talent..
er zal niemand zijn die Just Bo ken die zal zeggen dat hij geen talent heeft.

Rijd bijna elke Dinsdag avond met hem maar die jonge heeft geen ''beetje'' talent,Nee hij HEEFT gewoon talent..

[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
- Dannyrossi46
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
- forum gebruiker
@prozaq
ik reed me niet tegen een pilaar
ik reed tegen hem zelf aan
maar je zegt dat je koppeling heel laat pakt..
dat komt doordat je de koppeling nog niet heb afgesteld he
maar zaterdag was het ook mijn eerste keer met een betere koppeling
erin en goed afgesteld. Reed echt veeeeel beter maar nog niet naar helemaal naar mijn zin.. en Hank vertelde ook al dat de schoentjes van de koppeling standaard te ligt waren, dus heb ik er gewichtjes opgezet bij Hank en betere veren erop gezet en nu zaterdag maar weer testen..
ik reed tegen hem zelf aan

dat komt doordat je de koppeling nog niet heb afgesteld he

erin en goed afgesteld. Reed echt veeeeel beter maar nog niet naar helemaal naar mijn zin.. en Hank vertelde ook al dat de schoentjes van de koppeling standaard te ligt waren, dus heb ik er gewichtjes opgezet bij Hank en betere veren erop gezet en nu zaterdag maar weer testen..
Hoi Jarno,
Ik heb je vandaag in Den haag bij de Uithof gezien en ik was erg onder de indruk over jou bike en zeker ook over je rijstijl te weten dat het pas je 2e keer was op die bike.
Je hebt me erg aan het twijfelen gebracht wat de technigas uitlaat aan gaat want ik moet zeggen dat ik jou bike tot nu toe de snelste Polini 911 replica vind met minimale veranderingen, 6 t en de technigas uitlaat en wel met de originele bocht erop. denk dat ik het ook ga proberen voor Bo.
Gr. Steven
Ik heb je vandaag in Den haag bij de Uithof gezien en ik was erg onder de indruk over jou bike en zeker ook over je rijstijl te weten dat het pas je 2e keer was op die bike.
Je hebt me erg aan het twijfelen gebracht wat de technigas uitlaat aan gaat want ik moet zeggen dat ik jou bike tot nu toe de snelste Polini 911 replica vind met minimale veranderingen, 6 t en de technigas uitlaat en wel met de originele bocht erop. denk dat ik het ook ga proberen voor Bo.
Gr. Steven
Steven
Hey Steven,
Ik heb gisteren weer lekker gereden, de Replica ging er idd lekker vandoor
Ik moet zeggen dat ik er zelf ook van sta te kijken wat een power die leverd met zo weinig veranderingen,hoewel ik niet echt een vergelijking heb omdat ik de uitlaat er vrijwel gelijk op heb gezet.
maar ik denk dat het zeker een goeie zet is voor je zoontje.
Na mijn vakantie kom weer eens langs in de uithof, hopelijk met m'n nieuwe koppeling.
Groet Jarno
Ik heb gisteren weer lekker gereden, de Replica ging er idd lekker vandoor

Na mijn vakantie kom weer eens langs in de uithof, hopelijk met m'n nieuwe koppeling.
Groet Jarno
Correctemundo, koppelingsschoentjes zijn nu een beetje 'ingeschuurd' op de kom, had wel al de standaard gewichtjes erin gedraaid maar omdat ik geen toerenteller heb heb ik geen idee wanneer'ie aanpakt. Daarnaast was't de 2e keer dat ik op een kartbaan reed en fysiek was ik niet helemaal 100%Johan911 rep. schreef:@prozaq
ik reed tegen hem zelf aan![]()
![]()
dat komt doordat je de koppeling nog niet heb afgesteld he![]()

Jarnodiek schreef:Hey Steven,
Ik heb gisteren weer lekker gereden, de Replica ging er idd lekker vandoorIk moet zeggen dat ik er zelf ook van sta te kijken wat een power die leverd met zo weinig veranderingen,hoewel ik niet echt een vergelijking heb omdat ik de uitlaat er vrijwel gelijk op heb gezet.
Groet Jarno
Hey Jarno,
Heb van een vriend een ixil uitlaat overgenomen,is gewoon dezelfde uitlaat als de technigas komen nl. uit de zelfde fabriek.
Zonder echt veel moeite heb ik hem erop gekregen, k heb de originele bocht behouden wat jij ook hebt gedaan en heb de uitlaat ingezaagd en met een uitlaat klem vastgezet, aan de achterkant een gaatje geboord en met een busje en de bijgeleverde beugel aan de originele bevestigingspunt gemonteerd. Zit als een huis en lekt niet.
Maar belangerijkste

Dus dit zijn de veranderingen aan de polini replica:
6t voortandwiel
standaard nitrosport verstelbare koppeling (grondplaat iets afveilen)
Ixil uitlaat (technigas)
mss als je een dikkere bocht monteerd dat je er nog meer uit kan halen maar kan het ook niet juist de combinatie zijn van de originele bocht en de technigas uitlaat? deze tecnigas uitlaat zat eerst op een gewoon 49cc chinees en daar liep de bike minder mee.
Iedereen die toch voor de dure uitlaten gaan, stop ermee want voor een paar tientjes ben je klaar.
Steven